نوشته شده توسط : لوگو من

حتما این ضرب المثل را شنیده اید که «لباس زیبا به تأثیرگذاری کمک می کند». اگر قصد دارید یک فروشگاه آنلاین لباس افتتاح کنید، باید کاری بیش از ارائه یک انتخاب گسترده و جذاب از کفش، پوشاک و لوازم جانبی انجام دهید. شما باید یک هویت بصری منحصر به فرد برای برند خود ایجاد کنید.

با معروف ترین لوگوهای پوشاک در این مقاله آشنا شوید.

 

لوگوی لباس

لوگو بخش مهمی از سبک برند شما است. این اولین چیزی است که مشتری می بیند، بنابراین باید از این فرصت استفاده کنید تا تاثیر درستی داشته باشید و برند خود را از بقیه جدا کنید.

 

با لوگوساز آنلاین بیزگو می توانید لوگوی لباس خود را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. با نکات زیر، ساخت لوگو هرگز آسان نبوده است.

 

1. یک لوگوی لباس خوب چگونه به نظر می رسد؟

هر فروشگاهی از لوگوی خود استفاده می کند تا تأثیر مناسبی بر مخاطبان هدف خود بگذارد. شما می توانید هر پیامی مانند "لباس نخبگان" یا "قیمت های مناسب" را به مشتریان خود منتقل کنید. علاوه بر این، یک لوگو می تواند ویژگی هایی مانند کیفیت، سبک، دوام، راحتی و بسیاری موارد دیگر را هدایت کند.

 

مطمئن شوید که علایق و انتظارات مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، یک لوگوی شاد و روشن یک ایده عالی برای یک فروشگاه لباس کودکان است. در عین حال، برای یک فروشگاه آنلاین فروش پوشاک و لوازم جانبی مردانه به سختی مناسب است. هنگام طراحی مفهوم آینده خود، به احساسات و تداعی هایی که محصولات شما برمی انگیزند فکر کنید.

 

2. ایجاد لوگو: روش ها و ابزار

همه چیز به امکانات شما بستگی دارد. شما می توانید به تنهایی یک لوگو طراحی کنید، به یک طراح یا استودیو طراحی سفارش دهید، مناقصه ای برگزار کنید یا از یک سرویس آنلاین تخصصی استفاده کنید.

هر یک از گزینه های بالا مزایا و معایب خود را دارد. اگر در طراحی بد هستید یا وقتتان را تحت فشار قرار می‌دهید، خود را آماده کنید تا به یک طراح یا استودیو طراحی پرداخت کنید. اگر زمان مشکلی نیست، برگزاری مناقصه ممکن است ایده خوبی باشد. با خدمات آنلاین می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. بیایید نحوه استفاده از بیزگو را برای ایجاد یک لوگوی ایده آل برای فروشگاه آنلاین لباس خود توضیح دهیم.
 
3. با یک نماد شروع کنید
لوگوی لباس
نماد شما می تواند مربوط به صنعت مد باشد و ظاهر مردانه یا زنانه را نشان دهد. تصاویر حیوانات ممکن است یک انتخاب عالی برای لباس کودکان و همچنین برای پوشاک و لوازم جانبی بزرگسالان باشد. علاوه بر این، لوگوی شما می‌تواند شامل لوازم جانبی (دستکش، کلاه، کمربند، عینک) یا سایر اقلام کمد لباس باشد. بسیاری از فروشگاه های آنلاین لباس، لوگوهای متنی با فونت های زیبای دست نوشته را ترجیح می دهند.
مشکل اینجاست که تصاویر بالا لوگوی شما را شبیه هر نماد بصری دیگری در صنعت پوشاک می کند. در حالی که پیروی از روندهای محبوب چیز خوبی است، مطمئن شوید که از ایده های تازه استفاده کنید تا لوگوی خود را از بقیه متمایز کنید.
 
حالا بریم سر کار با انتخاب دسته فروشگاه لباس خود در بیزگو شروع کنید.
 
اگر لباس اداری می فروشید، باید دسته «کسب و کار» را امتحان کنید. برای پوشاک کودکان، «خانه، خانواده، کودکان» را انتخاب کنید. برای پوشاک، کفش و لوازم جانبی مد روز، «مد، هنر» را انتخاب کنید.
بیزگو صدها تصویر با کیفیت بالا را به شما ارائه می دهد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اگر نماد مناسب را پیدا نکردید یا اگر شرایط خاصی دارید، باید از کلمات کلیدی برای مشخص کردن درخواست جستجوی خود استفاده کنید.
 
با خیال راحت کلمات کلیدی را به زبان روسی یا انگلیسی وارد کنید. برخی از نمونه‌های کلمات کلیدی عبارتند از: لباس، مرد، زن، مغازه، نام هر اقلام کمد لباس و مواردی از این دست. این کار شما را راحت تر می کند تا دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.
 
 
کلمات کلیدی برای انتخاب نماد: لباس، مرد، کودک، زن، فروشگاه، کمد لباس، شلوار، پیراهن، شلوار، کفش، کمربند
.4. یک رنگ انتخاب کن
 
یک طرح رنگی منظم می تواند اثربخشی لوگوی شما را افزایش دهد، درست مانند یک طرح رنگی نامناسب که می تواند مشتریان بالقوه را دور کند. رنگ این قدرت را دارد که حال و هوای خاصی را ایجاد کند و تداعی های خاصی را برانگیزد. به عنوان مثال، قرمز نماد شور، فعالیت، قدرت، انرژی و عشق است. یافتن بهترین رنگ برای نشان دادن هویت برند شما بسیار مهم است.
 
اما چه رنگ هایی برای صنعت خرید خوب هستند؟ و به طور خاص یک مغازه پوشاک؟ ابتدا رنگ های روشن را در نظر بگیرید که توجه مشتریان را به خود جلب می کند. دوم، مشخص کنید که چه ویژگی هایی کسب و کار شما را مشخص می کند (به پاراگراف 1 مراجعه کنید). در اینجا مفاهیم پشت برخی از درخشان ترین رنگ ها آمده است:
 
قرمز (روشن، پر انرژی، جذاب)؛
صورتی (انتخاب عالی برای لباس کودکان)؛
زرد (رنگ آفتابی مرتبط با شادی، حالات مثبت و انرژی)؛
مشکی (سبک تصفیه شده و ظرافت).
به آرم های رقبای خود نگاهی بیندازید تا راه حل های رنگی موفق برای جایگاه خود را کشف کنید.
مقاله ما را بخوانید تا در مورد پیام های پشت رنگ های مختلف بیشتر بدانید. سعی کنید از لوگوهای چند رنگ خودداری کنید. در صورت نیاز، بیش از دو رنگ منطبق به اضافه سایه آنها استفاده نکنید.
 
7استفاده از kuler.adobe.com را برای ایجاد طرح‌های رنگی هوشمند در نظر بگیرید.
در بیزگو، رنگ مورد نظر خود را با چسباندن کد HEX آن در قسمت مربوطه در حین ویرایش تنظیم کنید.
 
 
یا می توانید از فیلتر رنگ انتخابی خود در مرحله 2 فرآیند طراحی لوگو خود استفاده کنید (روی "تغییر پارامترها" کلیک کنید).
 
 
بهترین رنگ ها برای فروشگاه لباس شما: قرمز، صورتی، زرد، مشکی.
 
5. یک فونت را انتخاب کنید
فونت به اندازه رنگ برای لوگوی شما مهم است. ترکیب لوگو و رنگ بر درک بصری لوگوی شما تأثیر می گذارد. علاوه بر این، تعیین می کند که پیام متنی شما چقدر خوانا و به یاد ماندنی خواهد بود.
 
برای اطلاعات بیشتر، مقاله ما را بررسی کنید "چگونه یک فونت برای لوگوی خود انتخاب کنید". در زیر به معیارهای کلیدی که هنگام انتخاب فونت برای فروشگاه لباس خود باید در نظر داشته باشید تمرکز خواهیم کرد.
 
خوانایی علاوه بر جذابیت بصری، یک فونت باید در زمینه های مختلف (سربرگ وب سایت، صفحه رسانه های اجتماعی، کارت ویزیت، نشان، تی شرت و غیره) به راحتی قابل خواندن باشد.
 
تعادل. یک فونت ضخیم (Garamond، اروپا و غیره) را برای مطابقت با نماد بزرگ انتخاب کنید. اگر لوگوی شما دارای یک نماد کوچک است یا اصلاً هیچ نمادی ندارد، با خیال راحت با فونت های دقیق تر بازی کنید.
 
مراقب عناصر جزئی باشید. در جستجوی یک گزینه عالی، از فونت‌های فانتزی سخت خوان با طومارها و سریف‌های متعدد اجتناب کنید. سوغات، Micra، و فونت های مشابه به خوبی انجام می شود.
 
بیزگو به شما امکان می دهد در حین ویرایش فونت ها و اندازه های مختلف فونت را آزمایش کنید.
 
فونت های بیزگو برای فروشگاه لباس شما: هواپیماها در آسمان شب، رویاهای خاویار، Ageone Serif، Bosanava، Aderson the Secret Service، Fondamento، Decordi.
 
6. با یک قفل بازی کنید
چیدمان عناصر بر نحوه درک مشتریان از لوگوی شما تأثیر می گذارد. مطمئن شوید که فضای کافی بین نماد و متن باقی می‌ماند، اما در این کار زیاده‌روی نکنید، مگر اینکه بخواهید عناصر شما جدا به نظر برسند. با تمرکز بر روی نماد یا متن، به راحتی با قفل بازی کنید.
 
در بیزگو می توانید فاصله بین عناصر را تغییر دهید و همچنین اندازه و چینش آنها را تنظیم کنید.
 
7. آن را بپیچید
همانطور که می بینید، برای ایجاد یک لوگوی هوشمند و جذاب برای فروشگاه آنلاین لباس خود نیازی به مهارت خاصی ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید کمی تخیل و بیزگو است.
 
گام بعدی پس از ایجاد لوگو، ایجاد یک وب سایت و راه اندازی کسب و کارتان است.
 

 



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()