نوشته شده توسط : لوگو من

 

لوگوی گل یکی از جذاب ترین و محبوب ترین سبک طراحی لوگو که احساسات مثبتی را در مخاطب ایجاد می کند و معمولاً توسط گلخانه ها و گل فروشی ها استفاده می شود. لوگوی هر شغل باید با توجه به هدف و چشم انداز آن انتخاب شود تا مخاطب بتواند حوزه عملکردی برند مورد نظر را درک کرده و با آن ارتباط برقرار کند. سایر مشاغل مانند کافی شاپ ها یا فروشگاه های لوازم آرایشی نیز از آرم گل به عنوان هویت بصری کسب و کار خود استفاده می کنند. برای طراحی لوگوی گل مانند سایر روش های طراحی لوگو می توانید از عناصر و عناصر بصری مختلف استفاده کنید تا در نهایت یک لوگوی روشن و ماندگار ایجاد کنید. بنابراین اگر قصد طراحی لوگو برای گل فروشی یا گلخانه را دارید، ابتدا باید با انواع سبک های لوگوی گل و نکات مربوط به طراحی آن ها آشنا شوید تا بتوانید لوگوی گل خود را به صورت حرفه ای طراحی کنید. به همین دلیل، در ادامه این مقاله، آنچه را که باید در مورد اثرات روانی گل، طراحی لوگوی گل و انواع سبک های لوگوی گل بدانید، توضیح خواهم داد.

اثرات روانشناختی آرم گل بر بینندگان

دیدن طبیعت و مناظر طبیعی مانند کوه ها، دشت ها و دریاها و همچنین گل ها و گیاهان همیشه باعث ایجاد احساسات و عواطف مثبتی مانند آرامش، آرامش درونی، شادی، مثبت اندیشی، طراوت و شادی در انسان می شود. در این میان گل ها و گیاهان احساسات مثبت بیشتری را به انسان منتقل می کنند و نقش مهمی در بهبود خلق و خو و کاهش استرس دارند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای تامین انرژی مثبت گل و گیاه را در خانه یا محل کار خود قرار می دهند و به طور روزانه از آنها مراقبت می کنند تا انرژی منفی را از بین ببرند. البته تاثیر ترکیب رنگ برای لوگو در این مساله بی تاثیر نیست و باید در هنگام طراحی لوگو برای گل حتما این موضوع را مدنظر بگیریم.

به طور کلی همه انسان ها نسبت به گل ها و هر چیزی که مربوط به گل و گیاه است واکنش مثبت نشان می دهند و به راحتی با آنها ارتباط برقرار می کنند. لوگوهای گلدار نیز از این قاعده مستثنی نیستند و افراد کمی هستند که با دیدن لوگوی گلی مانند گل رز یا آفتابگردان احساس خوبی ندارند. بنابراین انتخاب گل به عنوان نماد اصلی در لوگو انتخابی هوشمندانه و کم خطر است که در ترکیب با سایر عناصر بصری به راحتی می تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند. استفاده از گل برای لوگوی گل فروشی یا گلخانه بهترین گزینه ممکن است که علاوه بر ایجاد احساسات و عواطف مثبت بهترین نماد برای معرفی کسب و کار شما به مخاطبان محسوب می شود. به زبان ساده، می توانید با طراحی لوگوی گل برای کسب و کار گل فروشی خود، دو پرنده را با یک سنگ بکشید. این بدان معناست که شما احساسات مثبت را به مخاطب منتقل می کنید و آنها را با حوزه کاری خود آشنا می کنید.

البته سایر مشاغل مانند کافی شاپ ها، آتلیه های عکاسی، سالن های زیبایی یا فروشگاه های لوازم آرایشی نیز می توانند از انواع گل و گیاه برای طراحی لوگوی تجاری خود استفاده کنند. بنابراین لوگوی گل تنها به گلخانه ها و گل فروشی ها محدود نمی شود و سایر کسب و کارها نیز می توانند از این نماد در طراحی لوگوی خود استفاده کنند تا تصویر ذهنی مثبتی برای بینندگان ایجاد کنند.

انواع سبک آرم گل

سبک های مختلفی برای طراحی لوگوی گل وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد یک لوگوی منحصر به فرد برای کسب و کار خود استفاده کنید. شاید فکر کنید که طرح های لوگوی گلدار به طرح های گل ساده مانند گل رز محدود می شود و توانایی طراحی در سبک های مختلف هنری را ندارند. در صورتی که اینطور نیست و لوگوهای گل مانند سایر روش های طراحی لوگو را می توان به سبک های مختلف هنری طراحی کرد و می توانید آن را به شکلی جذاب طراحی کنید. رایج ترین انواع سبک های لوگوی گل عبارتند از:

لوگوی گل انتزاعی

لوگو انتزاعی برای گل یکی از متداول‌ترین روش‌های طراحی لوگو و البته تمام سبک‌های لوگو هستند که با استفاده از خطوط، اشکال هندسی و عناصر بصری معنادار طراحی می‌شوند. لوگوی گل انتزاعی اگرچه ساده است اما جذابیت بصری زیادی دارد که در نگاه اول توجه بیننده را به خود جلب می کند و حس کنجکاوی را در آنها ایجاد می کند.

لوگوی مینیمال گل

لوگوی مینیمال گل یکی دیگر از سبک های طراحی لوگو گل می باشد که ساده ترین نوع طراحی لوگو محسوب می شود و استفاده از عناصر بصری بسیار محدود است. یعنی معمولا برای طراحی لوگوی گل مینیمال از عناصر فانتزی استفاده نمی شود و فقط یک طرح گل ساده کفایت می کند. لوگوی گل مینیمالیستی فضای خالی زیادی دارد و مخاطب در نگاه اول می تواند مفهوم اصلی آن را درک کند و به راحتی با لوگوی مربوطه ارتباط برقرار کند.

لوگوی گل مدرن

لوگوی گل مدرن یکی دیگر از سبک های رایج برای طراحی لوگو گل است که بدون محدودیت در استفاده از عناصر طراحی و از طرح اصلی (گل)، تایپوگرافی، تصاویر مختلف و یا ترکیبی از این سه عنصر بصری شکل می گیرد. در طراحی لوگوی گل مدرن، هیچ محدودیتی در انتخاب و استفاده از عناصر طراحی بصری ندارید و می توانید آزادانه از آنها برای طراحی لوگوی گل کسب و کار خود استفاده کنید.

مهم نیست از چه سبکی برای طراحی لوگوی گل کسب و کار خود استفاده می کنید، مهم این است که لوگوی خود را به شکلی جذاب و خاص طراحی کنید تا در ذهن مخاطب ثابت بماند. در کنار انتخاب سبک طراحی لوگوی گل، باید به چند نکته در طراحی آن توجه کرد تا بتوانید لوگویی به یاد ماندنی و تاثیرگذار طراحی کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

زندگی روزمره ما و هر جایی که می رویم پر از طراحی گرافیکی است، از جلد کتاب گرفته تا دکوراسیون رستوران. طراحان گرافیک در همه اینها نقش داشتند. علاوه بر این، بسیاری از مردم فکر می کنند که طراحی گرافیک در حال حاضر یک رشته است. اما در واقع این رشته شامل رشته های دیگر و تخصص های متفاوتی است که آنها را کاملاً با یکدیگر متفاوت می کند

طراحی گرافیکی شامل ایجاد ارتباط بین ایده‌ها و حل مسائل با استفاده از عناصر بصری مانند تصاویر، رنگ‌ها، اشکال، ساخت لوگو و تایپوگرافی است، اما استفاده از هر یک در واقع از یک زمینه به زمینه دیگر متفاوت است. زیرا هر مشخصه طراحی ویژگی های خاص خود را دارد که می تواند از طراحی نماد برند تا ایجاد سیستم علائم فرودگاه یا شهر متفاوت باشد. به همین منظور در این مقاله قصد داریم شما را با سبک های مختلف طراحی گرافیک آشنا کنیم.

انواع سبک طراحی گرافیک

طراحی هویت بصری برند

به طور کلی، زمانی که افراد خارج از حوزه طراحی گرافیک به یک طراح گرافیک فکر می کنند، شخصی را تصور می کنند که آیکون ها را طراحی می کند، اما طراحی آیکون تنها بخشی از سیستم طراحی هویت برند است. برندسازی یا هویت بصری یک شرکت، گروهی از عناصر بصری است که برای ارتباط داستان، ارزش‌ها و صدای شرکت به زبان نشانه‌های بصری استفاده می‌شود. طراحان برند و هویت وظیفه ایجاد طرح‌های لوگو، عناصر گرافیکی، پالت‌های رنگی، تایپوگرافی، کارت‌های ویزیت، تصاویر و عناصر بیشتری را دارند که برندها برای انتقال ارزش‌های خود به آن‌ها نیاز دارند. طراحان گرافیک علاوه بر ایجاد این عناصر، بر انتقال قوانینی که شرکت باید بر اساس عناصر بصری در طراحی هویت برند و نحوه استفاده از آنها رعایت کند، تمرکز می کنند.

مطالعه بیشتر: آرم ماشین های موجود در ایران

این اطلاعات در سبک نام تجاری و دستورالعمل استفاده گنجانده شده است. نمونه هایی از طراحی هویت برند: استراتژی برند طراحی نماد پالت رنگ برند تایپوگرافی مجموعه اداری شرکت دستورالعمل های برند به نظر می‌رسد طرح‌های بزرگ‌تر و جسورانه‌تر نمادها دوباره بر طرح‌های تجاری و برندها پیروز می‌شوند. طبق تحقیقات JS-GG (یک توسعه دهنده حرفه ای که به شما کمک می کند طراحی آیکون را با محصولات خود ادغام کنید)، چند سال پیش بسیاری از مشتریان آیکون های لوگو را ترجیح می دادند. نماد لوگو استراتژی بازاریابی موفقی پیدا کرده است و اغلب بر روی نشان ها و برچسب های گلدوزی شده سفارشی استفاده می شود. این روند امروزه به عنوان یک روش زیبا و شخصی برای برقراری ارتباط با هویت برند ادامه دارد.

طراحی گرافیکی برای بنرهای تبلیغاتی و بازاریابی

شاید رشته طراحی تبلیغات و بازاریابی رایج ترین رشته در زمینه طراحی گرافیک باشد و بیشتر افراد فکر می کنند که ارتباط مستقیمی با طراحی گرافیک دارد. تبلیغات شامل تولید دارایی های گرافیکی و تصاویر برای استفاده در استراتژی های بازاریابی در رسانه های مختلف مانند تبلیغات آنلاین، تبلیغات تلویزیونی یا رسانه های اجتماعی است.

طراحان تبلیغات و بازاریابی روی تولید تبلیغاتی کار می کنند که مخاطبان هدف خود را درگیر کند تا محصولات خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنند، به همین دلیل آنها در زمینه اصول طراحی گرافیک دانش دارند، روانشناسی رنگ باید مخاطب هدف شما را درک کند.

نمونه هایی از طراحی تبلیغات و بازاریابی:

تبلیغات چاپ و دیجیتال

تبلیغات و گرافیک رسانه های اجتماعی

بیلبوردها

طراحی پوستر

تبلیغات روی سبد خرید

طراحی انواع محصول

بنر

طراحی UI

طراحی رابط کاربری که به نام طراحی UI نیز شناخته می شود، هر ساله با طراحان متخصص بیشتری در این زمینه به رشد خود ادامه می دهد و شرکت ها اهمیت یک سیستم طراحی رابط کاربری خوب را درک می کنند. طراحی UI به فرآیند طراحی یک رابط کاربر پسند به منظور بهبود تجربه مشتری اشاره دارد. این کار استفاده از وب سایت یا برنامه ای را که مشتری با آن کار می کند آسان تر می کند. از آنجایی که شغل یک طراح رابط کاربری ارتباط تنگاتنگی با طراحی وب و نرم افزار دارد، طراح باید توانایی ها و محدودیت های طراحی خود را درک کند، اما نیازی به دانش کدنویسی ندارد، آنها فقط باید چند اصول اولیه را بدانند. طراحی UI شامل تمام عناصری است که کاربران می توانند با آنها تعامل داشته باشند، مانند صفحه نمایش، دکمه ها، منوها و موارد دیگر.

تصویرسازی گرافیکی

می دانیم که تصویرسازی و طراحی گرافیکی یکسان نیستند زیرا طراحی گرافیک بر حل مشکلات و انتقال ایده ها با استفاده از عناصر بصری تمرکز دارد. تصویرگران و هنرمندان دیجیتال آثار هنری اصیلی خلق می‌کنند که می‌تواند در هنرهای زیبا، دکوراسیون، داستان‌گویی و اشکال دیگر استفاده شود.

حتی پس از این شفاف سازی، تصاویر همچنان در تجارت طراحی گرافیک مورد استفاده قرار می گیرند و بسیاری از شرکت ها به دنبال تصویرگران گرافیکی برای ایجاد محتوا برای پروژه های طراحی وب، رسانه های اجتماعی، طراحی سرمقاله و موارد دیگر هستند.

نمونه هایی از تصاویر گرافیکی:

  • کتابها و مجلات
  • لباس
  • پست‌ها و مقالات وبلاگ
  • محصولات دیجیتال
  • طراحی پوستر
  • جلد کتاب
  • طراحی آلبوم
  • طراحی وب سایت

 

این ها تنها چند مورد از انواع سبک طراحی گرافیک بود که خدمتتان توضیح دادیم. طراحی گرافیک سبک های زیادی دارد و از نظر شغلی می تواند برای شما پرسود باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

 

لوگوهای کیک خانگی نوعی لوگو هستند که امروزه در بین خانم های خانه دار بسیار محبوب هستند. این لوگو جدا از بو و طراحی زیبای کیک، اطلاعات کاملی از طعم، بافت و کیفیت محصول به مشتریان می دهد  اگرچه مفهوم و تصویر هر لوگو متفاوت است، لوگوهای کیک  از این نظر منحصر به فرد هستند. یک لوگو و یک طرح می تواند مستقیماً بر هر دو قوی ترین حواس انسان یعنی بویایی و چشایی تأثیر می گذارد.  بنابراین یک لوگوی خاص برای کسب و کار شما می تواند مفید باشد. برنامه های زیادی وجود دارند که با هزینه کم می توانند برای شما یک لوگو طراحی کنند مانند برنامه ساخت لوگو برای ایفون و لوگوساز های آنلاینی که با یک سرچ می توانید به آنها برسید.

طراحی لوگوی کیک باید چگونه باشد؟

طراحی لوگوی کیک همچون پخت آن می تواند هیجان انگیز و سرگرم کننده باشد چراکه قرار است طعم و بوی کیک خانگی را در آن طرح بیاوریم.  تفاوت این گزینه این است که به جای استفاده از آرد، مخمر و شکر از کلمات، رنگ ها و تصاویر استفاده می شود. با استفاده از نمادها و نوآوری های محبوب، به راحتی می توانید تأثیر مثبتی بر مشتریان خود بگذارید و خود را از رقبای خود متمایز کنید. همانطور که لیست هر مصرف کننده ای پر از انتظارات رایج در مورد طعم و بافت کیک است، منحصر به فرد بودن لوگوی کسب و کار شما نیز در صدر فهرست قرار دارد..

1- اجازه بدهید تصمیم بگیرم چه کسی متخصص اینجاست .

ابتدا می خواهم به شما بگویم در چه زمینه ای متخصص هستید. دنیای تنقلات و غذاهای خوشمزه به قدری گسترده است که نیاز به افرادی است که می خواهند طراحی لوگو را نه تنها برای مکانی که در آن کیک می پزند و همچنین گزینه های دیگری از تزیینات تخصصی داشته باشند احساس کنند. هنگام طراحی لوگوی خود، به ویژگی های خاصی فکر کنید که لوگوی شما را منحصر به فرد می کند..

2-  یک عکس درست برای لوگو در نظر بگیرید

شما برای لوگوی خود باید یک تصویر بسیار جذاب و خاص درنظر بگیرید همانطور که برای کیک عقد و عروسی سعی می شود که بهترین طرح زده شود. برای اینکه یک تصویر منحصربفرد انتخاب کنید لازم است نماد و حس و ... را در نظر بگیرید چراکه این تصویر قرار است یک تصویر به مخاطب نشان دهد که بو و طعم کیک را به آنها القا دهد. کاپ کیک ها و یک سرآشپز خنده رو می تواند یک تصویر بانمک از لوگو باشد. 

3- از رنگ و فونت های خوشمزه استفاده کنید

معمولا رنگ کیک ها رنگ های شاد و روشن هستند و کمتر پیش می اید که از رنگ های تیره در کیک استفاده شود. در همین جهت شما می توانید از رنگ های روشنی مانند صورتی و سفید یا آبی آسمانی و ... کمک بگیرید. فراموش نکنید که رنگ می تواند یک حس را انتقال دهد بنابراین در انتخاب آن بیشترین وسواس را به خرج دهید.

4-  انتخاب لوگوی همه جانبه

لوگویی که انتخاب می کنید نباید فقط برای یک پلتفرم تعریف شود. مثلا لوگوی عروسکی شاید برای اینستاگرام جذاب باشد اما برای سایت شاید خیلی جذاب نباشد. به همین دلیل بهتر است که یک لوگوی همه کاره تعریف کنید که بتوانید همه جوانب را پوشش دهد و برای سایت و همه نوع پلتفرمی قابل استفاده باشد.

ویزگی های یک لوگوی منحصربفرد

هنگام طراحی لوگوی خود موارد زیر را در نظر داشته باشید :

فونت و تایپوگرافی

بهترین و مشهورترین لوگوهای جهان با تایپوگرافی منحصر به فرد خود شناخته می شوند. به همین دلیل است که هنگام طراحی لوگو باید از بهترین تایپوگرافی استفاده کنید.

رنگ لوگو

رنگ بخش مهمی از طراحی لوگو است و تاثیر زیادی در چشمگیری آن و تاثیر بر مخاطب دارد. نه تنها رنگ بلکه فونت نیز بسیار اهمیت دارد و مطالعات نشان می دهد که بیش از 64 درصد مردم این موضوع را تایید می کنند. 

معنا و مفهوم

معنای لوگو نقش مهمی در شناسایی یک کسب و کار خاص توسط مخاطبان آن دارد. به همین دلیل لوگوی ما به راحتی در حافظه بینندگان ثبت می شود.

کدوم برنامه طراحی لوگو آنلاین را انتخاب کنم؟

 خب، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد که اگر سرچی در گوگل بزنید به راحتی می توانید لیستی از آن را پیدا کنید. در هنگام انتخاب یک برنامه طراحی لوگو مناسب باید به عوامل مختلفی مانند مقرون به صرفه بودن، سهولت استفاده و خدمات ارائه شده توجه داشت که این عوامل به انتخاب بهترین نرم افزار طراحی لوگو بدون دخالت در پیچیدگی طراحی وب کمک می کند. یک لوگوی کامل انتخاب فونت، رنگ و تصویر را تضمین می کند..



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

 

برای ایجاد یک لوگوی حرفه ای نیازی نیست که یک طراح گرافیک یا طراح باشید. با حداکثر استفاده از هوش مصنوعی این کار را به راحتی در زمان کمتر انجام دهید. طراحی لوگو به روش های دیگر هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. شما می توانید به راحتی در کمتر از یک دقیقه و بدون هیچ هزینه ای یک لوگوی منحصر به فرد داشته باشید. سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی طراحی لوگوی محبوب شما را سریعتر و راحت تر می کند.

هوش مصنوعی یک برنامه آنلاین است که به شما کمک می کند با استفاده از هوش مصنوعی یک لوگوی مناسب برای کسب و کار یا برند خود طراحی کنید. این ابزارها از یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل الگوها، رنگ‌ها و تایپوگرافی که معمولاً در لوگوها یافت می‌شوند، استفاده می‌کنند. که اینها را با هم ترکیب می کند و مطابق سلیقه شما یک لوگو برای شما ایجاد می کند. زمانی که نیاز به طراحی لوگو برای کسب و کار خود دارید، ابزارهای مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد لوگوی مورد نظر خود استفاده کنید.

سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی چیست؟

 طراحی لوگو با ایفون و طراحی لوگو با هوش مصنوعی به این معنی است که یک سرویس آنلاین با استفاده از هوش مصنوعی لوگوی مورد نظر شما را برای شما ایجاد می کند. سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی با ارزیابی درخواست شما و اطلاعاتی که در پایگاه داده خود دارند، لوگوی زیبایی را طراحی خواهد کرد. این سایت ها از علم یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل قطعات جزئی در لوگو استفاده می کنند و با ترکیب این قسمت ها و در نظر گرفتن ویژگی هایی که خواسته اید خروجی جذاب و حرفه ای را به کاربران خود ارائه می دهند. .

بنابراین، هنگام استفاده از هر یک از این خدمات، باید اطلاعاتی مانند رنگ، فونت و سبک کلی برند را در اختیار هوش مصنوعی قرار دهید تا نتیجه دقیق تری ارائه شود. طراحی لوگو با هوش مصنوعی نتایجی را بر اساس نیازهای شما ارائه می دهد.

طراحی لوگو و اهمیت آن

 طراحی لوگو نقش بسیار مهمی در ایجاد هویت برند و تمایز آن از رقبا دارد. اهمیت طراحی لوگو در توانایی آن در ایجاد شناخت و یادآوری در بین مصرف کنندگان نهفته است. یک لوگو با طراحی خوب می تواند تاثیری ماندگار بر مشتریان بگذارد. لوگو به عنوان چهره کسب و کار عمل می کند و در تمام بازاریابی محصولات، وب سایت ها و پروفایل های رسانه های اجتماعی ظاهر می شود. یک لوگوی حرفه ای طراحی شده شامل چندین عنصر کلیدی است که به اثربخشی آن کمک می کند. تطبیق پذیری، سادگی، به یاد ماندنی و مرتبط بودن که تضمین می کند لوگو در همه رسانه ها سازگار باقی بماند.

مزایای استفاده طراحی لوگو با هوش مصنوعی

اگر قصد دارید برای کسب و کار خود یک لوگو ایجاد کنید اما بودجه کافی ندارید، بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب شما استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی لوگو است. استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی لوگو به شما کمک می کند تا یک هویت برند منحصر به فرد و حرفه ای ایجاد کنید. بنابراین، این یک راه عالی برای متمایز شدن از رقبا و استفاده از به روزترین فناوری در جهان است. طراحی لوگو با هوش مصنوعی مزایای زیادی دارد که این مزایا عبارتند از:

سفارشی‌سازی

در طراحی لوگو با هوش مصنوعی، می توانید طرح های حرفه ای و منحصر به فرد مرتبط با صنعت خود ایجاد کنید. طراح می تواند معیارها و اهداف مورد نظر خود را به ابزار مربوطه ارائه کند و در نتیجه لوگویی متناسب با آنها دریافت کند. تا هویت کسب و کار به خوبی حفظ شود و بتواند از آن برای بازاریابی بهتر استفاده کند.

خلاقیت در طراحی

الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌توانند الگوها و جزئیات جدید را در لوگوها تشخیص دهند. با ترکیب داده ها و الگوهای مختلف، آرم های خلاقانه و نوآورانه ایجاد کنید.

 انسجام و ثبات

حفظ ثبات در طراحی لوگو برای ویژگی‌ها در پلتفرم‌های مختلف معمولاً با چالش‌های مختلفی همراه است. طراحی لوگو با هوش مصنوعی چالش ها را به راحتی حل می کند. زیرا توانایی ایجاد انسجام و ثبات در طرح های ارائه شده را دارند.

کاهش هزینه

طراحی لوگو با هوش مصنوعی می تواند در هزینه و زمان طراحی صرفه جویی کند. به جای استخدام طراحان حرفه ای و پرداخت هزینه های مربوطه، می توانید از هوش مصنوعی استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

 

برخی از شرکت ها برای برندینگ خود از انواع تقویم رومیزی اداری و چاپ سررسید اختصاصی با لوگوی برند خودشان برای معرفی خود استفاده می کنند. برخی دیگر برای افزایش آگاهی از برند می توان از انواع کتاب های هدیه تبلیغاتی استفاده کرد. کتاب هدیه ای ارزشمند و کاربردی است و مخاطب می تواند با مطالعه آن درس های مهمی بیاموزد. کتاب هایی مانند شاهنامه، دیوان حافظ، رباعیات خیام و مانند آن، فرهنگ و تاریخ غنی ایران را نشان می دهد. این کتاب ها را می توانید با چاپ جلدهای با کیفیت و بسته بندی های زیبا به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

 آشنایی با انواع کتابهای هدیه تبلیغاتی

کتاب ها را می توان در سبک ها و جلدهای مختلف چاپ کرد. کتاب های ادبی مانند آثار کلاسیک ادبیات ایران مانند شاهنامه، بستان و گلستان سعدی و بسیاری از موارد مشابه بهترین گزینه در بین انواع کتاب های هدیه تبلیغاتی هستند. کتاب های مذهبی، کتاب های انگیزشی، کتاب های علمی و کتاب های هنری نیز این قابلیت را دارند که به کتابی زیبا و نفیس تبدیل شوند. کتاب نفیس کتابی است که از نظر محتوا و ظاهر ارزشمند و ماندگار باشد. این کتاب‌ها معمولاً با کاغذ، جلد و سایر مواد باکیفیت چاپ می‌شوند و با صنایع دستی مانند چوب، خوشنویسی، نقاشی و تذهیب تزئین می‌شوند.

 کتاب حافظ

دیوان حافظ یکی از شاهکارهای ادبیات فارسی است که در جشن های مختلف ما حضوری پر رنگ دارد. این دیوان از نظر محتوا بسیار ارزشمند است و با انتخاب پوشش های زیبا مانند چرم یا چوب می توان ظاهر آن را نیز زیبا، ارزشمند و ماندگار کرد. کتاب دیوان حافظ نفیس شیرازی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی است که می توان به مدیران، کارکنان، مشتریان و شرکای تجاری داد. این دیوان هدیه مناسبی برای شب یلدا یا چله است.

 شاهنامه فردوسی هدیه ای بی نظیر

شاهنامه بود که زبان فارسی را تا امروز پایدار کرد. شاهنامه فردوسی از ارزش بالایی برخوردار است و تاریخ ایران را در قالب داستان روایت می کند. شاهنامه در جلدهای چوبی و چرمی چاپ شده و در جعبه های منبت کاری و مصور زیبا قرار گرفته است. شاهنامه فردوسی در انواع مختلف چاپ شده است. برخی از ناشران نیز نسخه نثری از آن را برای سهولت خواندن روایات برای مخاطبان تهیه کرده اند.

کتاب گلستان و سعدی

سعدی با سالها تجربه و سفر در میان شهرها و کشورهای مختلف، تجربیات خود را در دو کتاب گلستان و بستان روایت می کند. سعدی از فلسفه، اصول حکومت داری و حتی عشق می گوید و با نثر زیبای خود مخاطب را جذب می کند. گلستان و بستان هر دو کتاب سنگین و بلندی هستند و گاهی به صورت مجموعه کتاب با نقاشی های مختلف چاپ می شوند.

دفتر اشعار مولانا

مولوی که در غرب به "مولوی" معروف است شهرت جهانی دارد. مولانا بیشتر اشعار خود را به فارسی سروده است و در این میان به ندرت آثاری به عربی و ترکی داشته است. مشهورترین و مشهورترین اثر مولانا در شش جلد منتشر شده است که حدود 27 هزار بیت دارد. مطالب آن اغلب عرفانی است و درس های مهمی به مردم می دهد. انواع کتاب هدایای تبلیغاتی را می توان از آثار مختلف مولانا تهیه کرد.

دفتر شعر و ادب خیام

حکیم عمر خیام اشعار و ادبیات ارزشمندی دارد و بیشتر ما با رباعیات او آشنا هستیم. رباعیات خیام بیشتر محتوای فلسفی دارد و به زبانی ساده بیان شده است. زیبایی نوشته های خیام در این است که هرکسی می تواند آن را بفهمد و تفسیر خود را داشته باشد. آثار خیام در جلدهای نفیس چوبی با تصاویر زیبا بهترین هدیه برای مدیران و مشتریان وفادار خواهد بود.

کتاب های سفارشی نفیس

در ابتدا اشاره کردیم که کتابی که از نظر محتوا و ظاهر ارزشمند باشد کتاب نفیسی است. شاید مخاطب شما به کتابی متفاوت از آنچه در اینجا اشاره کردیم علاقه داشته باشد. زیرا ایران دانشمندان و شاعران نامدار زیادی داشته است. شما می توانید کتاب دلخواه خود را به صورت نفیس و سفارشی تهیه کرده و به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان وفادار خود هدیه دهید. همچنین کتاب های نفیس می توانند هدیه ای منحصر به فرد برای کارمندان و همکاران باشند. یکی از این هدایای جذاب، ست دیوان حافظ است.

نکات پایانی

کتاب در هر سبکی ارزشمند است. حال اگر در جلد محکم و کاغذهای باکیفیت چاپ شود، طول عمر بیشتری خواهد داشت و مخاطب می تواند مدت زیادی از آن استفاده کند. به این ترتیب نام و یاد شما در ذهن او باقی خواهد ماند.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

 

مایک امیری در 5 ژوئن 1977 در کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. پدرش یک ایرانی مهاجر به آمریکا بود و در زمینه خرید و فروش فرش های عتیقه فعال بود.  او در سال 2014 برندی را با نام خود تاسیس کرد و شروع به طراحی کرد. سبک لباس او از خرده فرهنگ های پانک و گرانج الهام گرفته شده است. دیدگاه کالیفرنیایی امیری هم آرام و هم غریب است، با سطحی از مهارت که برچسب محبوب او را در بازار لوکس متمایز کرده است.

مایک قبل از تاسیس برند خود به عنوان مشاور طراحی کار می کرد و آنچه در ذهنش بود را با دستکاری و طراحی مجدد شلوار جین آماده برای خلق اثری جدید پیاده سازی کرد. بعداً، او شروع به فروش محصولات خود به صورت جداگانه به صاحبان سبک و خرده فروشان کرد که کار او را قابل مشاهده کرد.

زیبایی شناسی امیری با اسکیت سواری در بلوار سانست و تماشای بچه های باشگاه در بسیاری از مکان های افسانه ای منطقه شکل گرفت. امیری علیرغم اینکه هیچ آموزش رسمی نداشت، پرشور بود و تحقیقات بی وقفه، آزمایش و تطبیق دقیق او در زمینه لباس به او کمک کرد تا سبک لباس خیابانی خود را کامل کند.

بوتیک های قدیمی هالیوود منبع ارزشمندی برای امیری بود. دانش عمیق او از پارچه ها و سبک نه تنها در این محیط، بلکه با گذراندن ساعت ها در Maxfield - یک فروشگاه لوکس در غرب هالیوود - برای تجزیه و تحلیل قفسه هایی که اکنون خط تولید او را در خود جای داده است، تقویت شد.

مطالعه کنید: معروف ترین های لوگو پوشاک

چه چیزی یک ستاره راک را نمادین می کند؟ پس از چندین سال کار با هلموت لانگ، جی برند و RRL، امیری شروع به آزمایش با خط خود کرد و به دنبال تعریف صدا و زیبایی شناسی خود بود. او هنر منسوجات را با ساختن لباس های جین با دست آموخت.  توجه منحصر به فرد به جزئیات در لباس امیری ممکن است در نگاه اول مشخص نباشد. تولید شلوار جین MX1 (امضای او) چند ماه طول می کشد.

با وجود اینکه مجموعه رشد کرده است، امیری رویکرد دقیق خود را حفظ کرده است. او توضیح می دهد: «این برند واقعاً ارگانیک شروع شد، و من چیزی واقعا مهم و خاص ساختم. زمانی که روی جین کار می‌کردم، هر قطعه را خودم درست می‌کردم. همه چیز اندازه گیری و دقیق بود زیرا شما فقط چند قطعه می سازید. بنابراین وقتی مجموعه رشد کرد، من نمی‌خواستم چیزی را تغییر دهم که آن لباس را به همان اندازه که بود خاص می‌کرد... برای اینکه یک برند جوان باشید و وارد بازار لوکس جهانی بدون تاریخ یا میراث واقعی شوید، باید در یک لباس متفاوت بدرخشید. 

امیری نسخه لوکس خود را با انرژی سواحل، خیابان ها، افراد مشهور و قانون شکنان لس آنجلس خلق کرده است. او می گوید: «لوکس دارای عناصر خاصی است که قبلاً وجود نداشتند، زیرا جهان در حال تغییر است. شما از طریق رسانه های اجتماعی در معرض بسیار زیادی قرار می گیرید. تجمل به خودی خود نمی تواند فقط یک کالای با قیمت بالا باشد... یا یک تی شرت با تفنگ ساچمه ای، این چیزی است که می توانید در مورد آن صحبت کنید. باید چیزی باشد که کمیاب، خاص، قابل توجه و کمیاب باشد. رفتن به جایی و خرید چیزی که در مورد آن می دانید آسان است. اما رفتن به جایی و یافتن چیزی که قبلاً هرگز در مورد آن نشنیده اید و انرژی خاصی داشته باشد، هیجان انگیز است.

لوگوی برند امیری

برند امیری به عنوان یک برند محصولات لباس و مد با تاریخچه‌ای متنوع و پویا شروع به فعالیت کرده است. در زیر به مراحل مهم تاریخچه لوگو برند امیری اشاره می کنم:

۱. تولد برند: برند امیری در دهه ۱۹۹۰ میلادی تاسیس شده و تولید محصولات لباس مجلسی و اداری را آغاز کرد. در آن زمان، لوگویی ساده با نوشته‌های تمیز به همراه نام امیری استفاده می‌شد.

۲. تغییر در طراحی لوگو برند: به مرور زمان، برند امیری جهت بهبود تصویر برند و درک بهتر مشتریان، طراحی لوگو خود را تغییر داد. از طراحی چرخ با عنوان "نماد شرکت" استفاده شد که نشان از تکامل و رشد برند داشت.

۳. نوسان در رنگ لوگو: رنگ لوگو امیری نیز در طول سال‌ها تغییر کرده است. از ابتدا با رنگ آبی که نشان دهنده انطباق و حاکمیت برند بود شروع شد، اما در برخی موارد سبز و زرد نیز به عنوان رنگ اصلی لوگو استفاده شد.

 

۴. تجمل در طرح و نماد لوگو: همراه با پیشرفت تکنولوژی و طراحی‌های هوشمندانه، برند امیری به بهبود نماد و طرح لوگو خود ادامه داد. طراحی های متنوع و ظریف که ترکیبی از خوانایی، سادگی و بروز را القا می‌کردند، در نسخه‌های بعدی لوگو آمیری مورد استفاده قرار گرفت.

۵. بالا رفتن در سطح برند: امروزه، لوگوی امیری اثری از الگوها و عناصر طراحی مدرن دارد. طرح سه‌گانه برندی با فونت منسجم و سازگار، رنگ‌های قوی و توریفه‌های متولد شده از هویت و خلاقیت برند استفاده می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

 

 داشتن لوگو برای هر کسب و کاری چه کوچک و چه بزرگ بسیار مهم و ضروری است حال شما بخواهید این کار با لوگوساز حرفه ای آنلاین انجام دهید یا به یک شخص حرفه ای بسپارید، فرقی ندارد. مهم این است که حتما کسب و کار شما هویت داشته باشد. کوکاکولا یکی از برندهای معروف نوشیدنی در ایران است. در سال 1886، قانونی در ایالت ویرجینیا برای ممنوعیت نوشیدنی های الکلی تصویب شد. پس از تصویب این قانون، دکتر جان اس. پمبرتون که مشروبات الکلی خود را در داروخانه ها می فروشد، تصمیم گرفت آنها را با نام تجاری جدید بدون استفاده از الکل به بازار عرضه کند.

او فکر می کرد که نام این محصول از ماده اولیه آن، کوکائین (که از برگ کوکا گرفته شده است) و همچنین عصاره کافئین دانه های کولا است. (بعدها کوکائین این نوشیدنی در سال 1905 از فرمول آن حذف شد). به همین دلیل نام شربت تقویت کننده کوکاکولا را ترکیبی از دو کلمه کوکا و میوه کولا انتخاب کرد. پس از دیدن این نام، فرانک رابینسون، حسابدار دکتر پمبرتون، آن را کوتاه کرد و به کوکاکولا تبدیل کرد و از آنجایی که خط خوبی داشت، نامه ها را با پیچ و تاب زیبا نوشت.

این سبک نوشتاری به قدری زیبا بود که مورد پسند دکتر پمبرتون قرار گرفت و نام کوکاکولا را بر روی تمام محصولات جدید خود به همین صورت گذاشت. اینگونه بود که لوگوی معروف و جهانی کوکاکولا تأسیس شد.

حاشیه‌های لوگوی کوکاکولا

شاید شما هم با مطالبی که در مورد طراحی لوگوی شرکت کوکاکولا منتشر شده است برخورد کرده باشید. شایعاتی مبنی بر ضد مذهبی بودن لوگوی شرکت کوکاکولا که خشم بسیاری از مسلمانان و خریداران این محصول را برانگیخته است.

"این آرم توهین به پیامبر (ص) و شهر مکه بدون توجه مردم عادی است، اگر برچسب نوشابه کوکاکولا را از روی بدنه بطری بردارید و به پشت آن نگاه کنید، لوگوی کوکاکولا را وارونه خواهید دید که روی آن نوشته شده است "لا محمد - لا مکه" که به این معنی است که محمد و مکه وجود ندارد.

مطالعه کنید: تفاوت آرم و لوگو

در این لوگو با فونت زیبا و حرفه ای در یک طرف برچسب "LaMohammed - Lamke" به زبان عربی و در سمت دیگر عبارت Coca-Cola به زبان انگلیسی به صورت مشابه دیده می شود. فرم و تصویر صحیح آن باشد." با این حال، این بحث‌ها تا چه اندازه علمی هستند و آیا این موضوع درست و قابل توجیه است یا خیر، نیاز به بررسی بیشتر دارد.

پاسخ به ادعای مخالفان لوگوی کوکاکولا

 

1-  وقتی فرانک رابینسون این لوگو را طراحی کرد، اسلام هراسی در ذهن او نبود. بررسی افکار رابینسون به عنوان طراح لوگوی کوکاکولا با یک بیوگرافی مختصر مشخص می شود.

رابینسون در سال 1845 در آتلانتا، جورجیا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او به عنوان بازاریاب فعالیت می کرد و بیش از مشارکت در مسائل سیاسی، اجتماعی و مذهبی، در امور اقتصادی فعال بود و پس از آشنایی با دکتر جان پمبرتون، به عنوان حسابدار در شرکت وی استخدام شد و در سال 1886 موفق شد که لوگو این برند یعنی کوکاکولا را طراحی کند

در این سالها روابط مسلمانان و یهودیان مانند امروز نبود و هیچ مشکل اساسی بین این دو دین وجود نداشت که یک حسابدار به فکر طراحی لوگویی برای از بین بردن اعتقادات دیگران باشد.

2-  اگر برچسب روی بطری های نوشابه کوکاکولا را بپذیریم و آنها را برعکس کنیم، عبارت LaMohammed-Lamke ظاهر می شود، لازم به ذکر است که اخیراً بطری های این محصول فلزی و نشان آن است. این شرکت بر روی آن حک شده است. به گونه ای که این آرم از داخل ظرف قابل رویت نباشد و در واقع اگر هدف این شرکت مبارزه با اعتقادات مسلمانان باشد.

آرم باید بر روی یک برچسب طراحی شود تا بتوان آن را به طور مداوم در پشت آن مشاهده کرد. در همین حال، شرکت کوکاکولا تمایل بیشتری به تولید بطری های فلزی دارد.

3-  اگر بپذیریم که این لوگوی حرفه ای برای مقابله با اسلام طراحی شده است، آرم در حالت عادی هیچ مشکلی ندارد، تنها مشکلی که مخالفان مطرح می کنند، وارونگی برچسبی است که عبارت مذکور روی آن دیده می شود بنابراین می‌توان گفت که فقط تعداد کمی از مصرف‌کنندگان برچسب را برعکس می‌بینند که نیاز به دقت زیادی دارد. مگر در مواردی که فرد قبلاً در مورد آن آگاهی کسب کرده باشد.

 

4-  محصولات این شرکت فاقد مشروبات الکلی می باشد لذا برای مسلمانان قابل استفاده می باشد. پس باید گفت چون نوع محصول مغایرتی با قوانین اسلامی ندارد. بنابراین تلقی یک چیز تصادفی به عنوان یک توطئه کمی غیرمنطقی به نظر می رسد، زیرا یک شرکت به دنبال مشتریان خود در سراسر جهان است و با توجه به جمعیت 1.5 میلیاردی مسلمان، هرگز برای اهداف مذهبی، از آن چیزی کم نمی کند. هدف اصلی شرکت یعنی سود.

5-  به دلیل رقابتی بودن بازارهای تجاری، برخی از رقبای این شرکت ممکن است برای کاهش اعتبار این شرکت اقدام به تخریب آن کنند. در این زمینه، در صورت وجود مخالفت با طراحی لوگوی این برند، گروهی به نمایندگی از جامعه مسلمانان منطقاً می توانند با شرکت کوکاکولا وارد مذاکره و گفتگو شوند و از بحث و جدل و بحث پرهیز کنند.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

 

نام طراحی لوگو سفارشی که با نام Wordmark نیز شناخته می شود، به دلیل سادگی و گویا بودن، یک انتخاب محبوب (و همیشگی) برای همه مشاغل بزرگ و کوچک، صنایع، فناوری، رسانه، مد و غذا و دارو است.

لوگوی نام یا علامت کلمه چیست؟

لوگوی نام نوعی طراحی لوگو است که فقط نام شرکت را شامل می شود - بدون نماد، نماد یا نشان. لوگوهای وردمارک که «لوگوتایپ» نیز نامیده می‌شوند، می‌توانند شامل یک سبک مونوگرام برای ابعاد کوچک‌تر، مانند آرم‌های پروفایل رسانه‌های اجتماعی و فاویکون‌ها باشند. به دلیل سادگی این لوگوها، تایپوگرافی و فاصله گذاری بسیار مهم است. نمونه هایی از لوگوهای نام های معروف گوگل، کوکاکولا و کالوین کلین هستند. در این موارد سفارش طراحی نام به نقطه عطف بصری برند تبدیل شده است

یان پاجت، طراح گرافیک و بنیانگذار لوگو می گوید: «وقتی به دنیا می آییم، حروف و فونت ها فقط شکل هستند، اما همانطور که رشد می کنیم، شکل ها را با کلمات و طراحی و سبک آن کلمات را با اشیاء و سازمان های خاص مرتبط می کنیم.»

برای سفارش طراحی لوگو لوازم خانگی کلیک کنید.

به عنوان مثال، اگر طراحی نامی را برای یک مهدکودک سفارش دهید، طراح احتمالاً یک فونت دست نویس فانتزی را انتخاب می کند و به احتمال زیاد آن را به رنگ صورتی یا آبی روشن به تصویر می کشد.

Padgett می گوید که اگر مخاطب هدف خود را درک کنید، می توانید از این عناصر، یعنی فونت و رنگ، برای ارتباط و انتقال پیام های خاص از طریق لوگوی نام استفاده کنید.

چه زمانی طراحی لوگوی اسمی را سفارش دهیم؟

اگرچه بسیاری از طراحان طرح‌های لوگوی نام را دوست دارند (که به آنها لوگوتایپ نیز گفته می‌شود) و آنها را «ناب‌ترین» شکل طراحی لوگو می‌دانند، ایجاد یک علامت کلمه زمانی که شما طراح نیستید می‌تواند دشوار باشد. شما نمی خواهید لوگوی شما خسته کننده یا فراموش شدنی باشد. هنگامی که در حال راه اندازی یک کسب و کار هستید، ممکن است برای برقراری ارتباط با آنچه ارائه می کنید به کمک نیاز داشته باشید، که بدون سفارش طراحی لوگوی حرفه ای می تواند دشوار باشد. بنابراین اگر می خواهید نام برند شما به سرعت در بین مخاطبان شناخته شود، بهتر است طراحی نام برند خود را به یک گرافیست حرفه ای سفارش دهید.

اما اگر می خواهید خودتان با نرم افزار لوگو ساز آنلاین شروع به ساخت لوگو کنید، توصیه می کنیم از نمادی در کنار نام برند خود استفاده کنید. بسیاری از محبوب ترین شرکت ها، مانند نایک، اپل یا مک دونالد، علاوه بر سفارش طراحی نام، از نمادها در لوگوی خود استفاده می کنند. به همین دلیل، من احساس می‌کنم که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک انتظار دارند که لوگوی آنها شامل یک نماد باشد. نماد لوگو می تواند برای یک طراح غیر حرفه ای ارزشمندتر باشد زیرا احساس می کند زمان و انرژی بیشتری برای طراحی صرف شده است.

اگر یکی از شرایط زیر را دارید، سفارش طرح اسم و انتخاب سبک لوگو برای شما مناسب است:

-کسب و کار شما یک نام تجاری کوتاه و متمایز دارد

-سفارش طراحی نام به شناخت نام تجاری کمک می کند، که در دنیای استارتاپ ضروری است. اگر نام کسب‌وکارتان طولانی‌تر است یا حاوی چندین کلمه است، سفارش یک طرح نام تک‌گرام یا حروف را در نظر بگیرید.

-شما قصد دارید از لوگوی خود در رسانه های مختلف استفاده کنید

-استفاده از لوگوی نام در چندین پلتفرم ساده‌تر است زیرا لازم نیست نگران خوانایی یک نماد یا فضایی که اشغال می‌کند باشید و لازم نیست در طول زمان تغییرات متعددی به آن بدهید.

-می توانید از رنگ یا حروف روشن و متمایز در طراحی نام برند خود استفاده کنید.

-یک لوگوی نام حرفه ای برای رقابت با آن یا از بین بردن تأثیر آن به عناصر دیگری نیاز ندارد.

برای سفارشی سازی طراحی نام برند به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

فونت مناسب را پیدا کنید

از آنجایی که طراحی لوگوی نام فقط با استفاده از حروف انجام می شود، انتخاب حروفی که نشان دهنده شخصیت برند شما باشد بسیار مهم است. همانطور که مایکل ایوامی در کتاب لوگو خود می نویسد: «کلمات معنی دارند و حروف شخصیت را منتقل می کنند.

اگر یک شرکت بیمه عمر را اداره می کنید، حروف تایپی معنایی نخواهد داشت، زیرا ضریب جدیت یا اعتماد خدماتی که ارائه می دهید را نشان نمی دهند. از طرفی فونت سریف برای سفارش طراحی نام اردوی تابستانی کودکان یا آموزشگاه موسیقی که در مورد تفریح، اجتماع و یادگیری است مناسب نیست. برای شروع فرآیند انتخاب فونت، به چند عامل برای توصیف تجارت خود فکر کنید، مانند "هدف" و "مخاطب". سپس شروع به بررسی فونت ها کنید تا ببینید آیا با این عوامل مطابقت دارند یا خیر.

برای طراحی نام برند خود با رنگ سفارشی ارتباط برقرار کنید

درست است که حروف جذابیت اصلی در یک لوگوی نام هستند، اما رنگ یک راه عالی برای متمایز کردن برند شما و جلب توجه است. به رنگ نارنجی شاد و در عین حال آرام در کنار فیروزه ای تیره لوگوی بازطراحی شده Kickstarter و بنفش سلطنتی Cadbury فکر کنید. گاهی اوقات یک طراحی نام سفارشی و یک تایپ پررنگ تمیز باعث می شود همه چیز در جای خود قرار گیرد. به لوگوی Delight Labs نگاه کنید.

از فاصله و جزئیات به نفع خود استفاده کنید

اگر در حال طراحی یک لوگوی نام هستید به فاصله حروف بیشتر توجه کنید - یا به طور خاص تر، کرنینگ، که فضای بین هر حرف در لوگوی شما است. همچنین می توانید با فاصله حروف بازی کنید تا ببینید بهترین ویژگی ها برای برند شما چیست. به صفت هایی که برای توصیف کسب و کار خود یادداشت کرده اید بازگردید تا ببینید چه چیزی مناسب است.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

 

بر اساس تعاریف رایج در حوزه گرافیک، مسکات به شخصیت تصویری گفته می شود که می تواند شخصیت انسان، حیوان یا شیء را داشته باشد و به عنوان لوگو یا نماد یک سازمان معرفی می شود

MASCOT را می توان نوعی شخصیت طراحی شده در نظر گرفت که می تواند نشان دهنده یک برند خاص باشد. هر شرکتی می تواند از برنامه های مسکات برای بازاریابی قوی تر بهره مند شود. در این روش شرکت ها از طراحی یک شخصیت واقعی یا خیالی، جاندار یا بی جان و یا هر خلاقیت دیگری برای طراحی لوگو مسکات استفاده می کنند که در آینده به داستان آنها تبدیل می شود

اثرات مسکات بر برندسازی سازمان ها

منحصر به فرد بودن برند

با استفاده از طراحی لوگو به شیوه مسکات در تبلیغات و بازاریابی، می توان برند را در بین سایر برندها به صورت برجسته تری به نمایش گذاشت تا تاثیر ماندگارتری بر ذهن مخاطبان برند بگذارد.

شخصیت بخشی

با ایجاد و طراحی شخصیت تبلیغاتی، برند به چهره ای با ویژگی های خاص تبدیل می شود. این عامل باعث ارتباط بیشتر و بهتر فیزیکی و عاطفی با مخاطب می شود. با استفاده از مسقط در بازاریابی و تبلیغات، برند دارای ویژگی برجسته ای خواهد بود. با اضافه شدن طلسم به تیم تبلیغات و بازاریابی، می توان چهره ای کاملا دوستانه را در کسب و کار برند معرفی کرد و از طریق شخصیت پردازی این چهره، ویژگی های مورد نظر را در این چهره تبلیغاتی پیاده سازی کرد.

ماندگاری برند در ذهن مخاطب

تاثیری که شعارهای تبلیغاتی بر برند می گذارند از منظر روانشناسی مشتری قابل بررسی است. مردم با دیدن جذابیت های خاص یک برند آن را در ذهن خود حفظ می کنند. حال اگر طرحی درست و اصولی برای طلسم یک برند انتخاب شود، این ماندگاری در ذهن هر بار بیشتر و بیشتر می شود. به دنبال ماندگاری تصویر در ذهن مشتری و کاربر، اعتماد بین مخاطب و برند ایجاد می شود. این اعتماد منجر به خرید، ترافیک سایت، حمایت، سیگنال های اجتماعی، وفاداری و بازاریابی دهان به دهان برند می شود. مطالعات نشان داده است که مشتریان کسب و کارهای دارای طلسم را قابل اعتمادتر و معتبرتر می دانند. از طرفی ماندگاری تصویر در ذهن انسان بیش از متن و شعار است. بنابراین می توان آن را به عنوان تکه ای از پازل برندسازی در نظر گرفت.

ویژگی های مسکات

تقویت ارتباط با مخاطب

یکی از ویژگی های اساسی مسکات ها این است که این نوع نمادها و نشان ها یک روش ارتباطی مفید بین کاربر یک محصول و خود محصول ایجاد می کند. در واقع با استفاده از این امکان می توانید به سرعت پیام را به مخاطب منتقل کنید و از تاثیر آن مطمئن شوید. مسکات اشکال مختلفی دارند و به روش های مختلفی طراحی می شوند. این عناصر را می توان با استفاده از حالت های مختلف طراحی کرد.

شخصیت پردازی مناسب

از جمله ویژگی های مسکات این است که این عناصر باید تمام ویژگی های یک شخصیت را منعکس کنند. از طرفی باید از تمامی روش های لازم برای رتبه بندی محصول هدف یک برند در طراحی این نمادها استفاده کرد. برای طراحی موثر این نمادها و شخصیت پردازی بهتر می توان از چهره های جذاب و خاطره انگیز استفاده کرد.

جذابیت

مسکات ها می توانند محرک های احساسی خاصی را در ذهن مخاطب ایجاد کنند و از سوی دیگر به زبان یک برند با کاربر کمک کنند. این عامل همچنین باعث می شود که یک محصول به عنوان محصول کاربر محور شناخته شود.

ماندگاری در ذهن مخاطب

معمولاً تصاویر بیشتر از متن ها در ذهن ها جای می گیرند و مسکات ها چون تصاویری با خصوصیات انسانی هستند می توانند تمام حافظه کاربران را به خود اختصاص دهند و در آن باقی بمانند.

تفاوت بین مسکات و کارکتر چیست؟

مسکات در واقع نوعی شخصیت است که در تبلیغات و بازاریابی محصولات تجاری استفاده می شود. این نماد قرار است برای برند و محصول خوش شانسی بیاورد. به طور خاص، شخصیتی که قرار است مربوط به یک سازمان یا یک لوگو یا یک رویداد خاص باشد. بنابراین می توان گفت که خلق شخصیت و خلق مسکات تفاوت هایی با یکدیگر دارند. در واقع باید توجه داشت که تفاوت اصلی این دو در این است که مسکات ها مصارف مختلفی دارند. بنابراین لازم است با ماهیت کاملا کاربردی طراحی شود.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

رنگ ها یک ارتباط عاطفی با مردم ایجاد می کنند که می تواند آگاهی از برند را بهبود بخشد، تجربیات مشتری را شکل دهد و بر تصمیمات خرید تأثیر بگذارد. درک ارتباط بین رنگ، احساسات انسانی و رفتار مصرف کننده یک بینش بازاریابی قدرتمند برای برندها است. همان طور که می دانید یکی از راه های برندسازی طراحی لوگو است است و اینکه از لوگو مسکات استفاده کنید یا لوگوی خطی و ... کاملا سلیقه ای است اما آنچه مهم است رنگ لوگو و جذابیت آن است که باید در نظر گرفته شود.

 

رنگ ها چگونه می توانند برندها را متمایز کنند؟

نحوه درک مردم از رنگ در بازاریابی و برندسازی بسیار مهم است. رنگ توجه افراد را به خود جلب می کند و ذهن انسان را قادر می سازد تا اطلاعات را به سرعت تفسیر کند و ناخودآگاه تصمیم بگیرد.

مطالعات نشان داده‌اند که رنگ‌ها و ترکیب‌های رنگی خاص می‌توانند رفتار و احساسات مردم را در مورد برندها شکل دهند و بر تصمیم‌گیری خرید تأثیر بگذارند. تحقیقات مصرف کننده می تواند اعمال، احساسات و ویژگی های شخصیتی افراد را با رنگ ها توضیح دهد.

طول موج، شدت و روشنایی رنگ ها می تواند احساسات، حالات و خاطرات مختلفی را برانگیزد. مطالعات نشان داده‌اند که تأثیرات اجتماعی و فرهنگی، تداعی‌های رنگی را شکل می‌دهند، و برخی تحقیقات نشان می‌دهند که سن و جنسیت نیز می‌توانند بر درک رنگ افراد تأثیر بگذارند.

 

مطالعه کنید: لوگو لوازم خانگی

 

چگونه هویت رنگ برند خود را تعیین کنیم

قرمز برای Target شگفت‌انگیز بوده است، که می‌خواهد شخصیت برندش پرانرژی، جوان و پر سر و صدا باشد. اما قرمز برای شرکتی مانند Casper Mattresses که شخصیتی آرام و آرام را نشان می دهد که نشان دهنده یک خواب خوب شبانه است، کار نمی کند.

اگر بدانید که می خواهید چه چیزی را منتقل کنید، انتخاب رنگ برند آسان است. یکی از اولین گام ها در ساخت یک برند، تعیین شخصیت برند شماست. اساسا، شما باید به شرکت خود مانند یک شخص فکر کنید: او کیست؟ چه چیزی برای او مهم است؟

هنگامی که اهداف شخصیت برند خود را مشخص کردید، چگونه تعیین می کنید که کدام رنگ بهترین کارایی را دارد؟ این با یادگیری ارتباط عاطفی هر رنگ شروع می شود.

رنگ های مختلف در برندسازی به چه معناست؟

در اینجا خلاصه‌ای از معانی رنگ برند و تأثیری که رنگ‌های مختلف برند بر روی افراد می‌گذارند آورده شده است:

• قرمز: قرمز نشان دهنده اشتیاق، هیجان و خشم است. می تواند نشان دهنده اهمیت و توجه باشد.

نارنجی: نارنجی نشان دهنده بازیگوشی، سرزندگی و دوستی است. نشاط آور و انرژی زا است.

• زرد: رنگ زرد شادی، جوانی و خوش بینی را برمی انگیزد، اما می تواند شیک یا ارزان به نظر برسد.

• سبز: رنگ سبز تداعی کننده ثبات، شکوفایی، رشد و ارتباط با طبیعت است.

• آبی روشن: آبی روشن آرامش، اعتماد، گشودگی را تراوش می کند. همچنین می تواند به معنای بی گناهی باشد.

• آبی تیره: آبی تیره به معنای حرفه ای بودن، امنیت و رسمی بودن است. بالغ و قابل اعتماد است.

• بنفش: بنفش می تواند نشان دهنده سلطنت، خلاقیت و تجمل باشد.

• صورتی: صورتی مخفف زنانگی، جوانی و معصومیت است. از مدرن تا لوکس متفاوت است.

قهوه ای: قهوه ای ظاهر یا احساسی خشن، خاکی و قدیمی ایجاد می کند.

• سفید: سفید تمیزی، فضیلت، سلامتی یا سادگی را تداعی می کند. می تواند از مقرون به صرفه تا قیمت بالا متغیر باشد.

• خاکستری: خاکستری نشان دهنده بی طرفی است. می تواند آرام، کلاسیک، جدی، مرموز یا بالغ به نظر برسد.

• مشکی: مشکی حسی قدرتمند، پیچیده، تند، لوکس و مدرن را القا می کند.

به خاطر داشته باشید که تاثیر رنگ های برند شما به سبک و طرحی که در آن استفاده می شود و همچنین ترکیب رنگی که انتخاب می کنید بستگی دارد. آنچه در بالا ذکر کردیم یک نسخه فشرده است، رابطه ما با رنگ بسیار عمیق تر از این است. به عنوان مثال، استفاده بیش از حد از رنگ زرد در واقع می تواند باعث اضطراب شود.

اگر به دنبال یک برند تک رنگ هستید، قسمت سخت را پشت سر گذاشته اید. اما برای بسیاری از شما، یک طرح رنگ درگیرتر با رنگ های متنوع مورد نیاز است. اکنون باید چندین رنگ را انتخاب کنید و مطمئن شوید که به روشی که می خواهید ترکیب می شوند.

مردم چگونه رنگ را تجربه می کنند؟

وقتی صحبت از بازاریابی، طراحی بسته بندی و محیط های خرده فروشی می شود، رنگ ها حرف های زیادی را می زنند. حتی اگر مردم در ابتدا رنگ را به صورت بصری درک می کنند، ذهن ما رنگ های خاصی را با خاطرات مکان ها، بوها و مزه ها مرتبط می کند.

مطالعات نشان داده است که مردم به سمت مکان ها و برندهایی جذب می شوند که از رنگ برای بیان داستان درست و ایجاد یک تجربه حسی استفاده می کنند. دانشمندان علوم اعصاب چندین تداعی رنگ جهانی را کشف کرده اند که ممکن است به مغز انسان متصل شود. با این حال، بیشتر نشانه های رنگی بر اساس تأثیرات فرهنگی و خاطرات تجربیاتی مانند غذا خوردن، آشپزی یا سفر شکل می گیرند.

مردم چه رنگ هایی را دوست دارند؟

اولین تاثیر مهم است و رنگ یکی از تاثیرگذارترین عوامل در ادراک مصرف کننده است. مطالعات نشان داده‌اند که ترجیحات رنگ شخصی بر اساس پس‌زمینه‌های فرهنگی، تأثیرات اجتماعی، جنسیت و روند رنگ‌های نسلی شکل می‌گیرد.

شدت رنگ و روشنایی ظاهر و درک رنگ را تغییر می دهد و برخی تحقیقات نشان می دهد که مردان و زنان ممکن است در واقع طول موج ها را متفاوت ببینند. مردان تمایل دارند رنگ‌های روشن و پررنگ را با ته‌رنگ‌های مشکی یا آبی ترجیح دهند، در حالی که زنان بیشتر به رنگ‌های کم رنگ یا رنگ‌هایی با ته‌رنگ سفید پاسخ می‌دهند.

نتیجه

همانطور که در بالا گفتیم، هیچ قانون مشخصی برای انتخاب رنگ برند شما وجود ندارد. این مقاله را بیشتر به عنوان یک راهنمای تقریبی در نظر بگیرید. یک منبع آموزشی برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه. اما مهمتر از همه، غرایز درونی خود را نادیده نگیرید. مهمترین چیز در مورد رنگ ها ارتباط عاطفی آنهاست، بنابراین هنگام تصمیم گیری در مورد رنگ های برند خود از احساسات خود غافل نشوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

 

لوگوها زمانی بهترین تاثیر را بر برندسازی شما می گذارند که ارتباطی مثبت، احساسی و به یاد ماندنی با مخاطب برقرار کنند. کار با یک آژانس یا استخدام یک طراح معمولاً نتایج خوبی به همراه خواهد داشت، اما به همان اندازه هزینه خواهد داشت. اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید و قصد دارید خودتان لوگوی شرکت خود را برای کاهش هزینه ها طراحی کنید، بهتر است تمام گزینه های موجود را بررسی کنید و حتی به فکر استفاده از نرم افزار طراحی لوگو برای آیفون یا اندروید باشید.

بیایید نگاهی به همه گزینه های که برای طراحی لوگو دارید، از گران ترین گزینه گرفته تا مقرون به صرفه ترین آن، بیاندازیم:

همکاری با موسسات طراحی لوگو

متخصصان طراحی گرافیک که در شرکت‌های طراحی لوگو کار می‌کنند، نتیجه‌ای با کیفیت بالا ارائه می‌دهند، اما بسیار گران هستند و معمولاً خارج از محدوده قیمتی برای استارت‌آپ‌های نوپا هستند.

 کار با طراح مستقل

برای طراحی لوگوی ارزان‌تر می‌توانید با یک طراح مستقل کار کنید. اگر به دنبال نمونه کارهای طراحان باشید، مطمئناً می توانید یک طراح مستقل را پیدا کنید که متناسب با نیاز شما باشد. کیفیت کار طراحان مستقل به تخصص، تجربه و مهارت طراح بستگی دارد. قیمت ها نیز به تعداد بازبینی ها، نوع پروژه و سطح تجربه آنها بستگی دارد، اما معمولاً محدوده قابل قبول تری نسبت به موسسه های طراحی لوگو خواهند داشت.

طراحی با سازنده لوگو آنلاین یا برنامه طراحی لوگو

برنامه‌های سازنده لوگو آنلاین یا برنامه‌های طراحی لوگو به شما این امکان را می‌دهند که لوگوی خود را مطابق با تمپلیت ها، آیکون ها و فونت‌های ارائه شده در آن برنامه‌ها ایجاد کنید. این برنامه ها ساده ترین گزینه برای ایجاد لوگو به سرعت، ارزان و با حداقل تلاش هستند. برنامه های طراحی لوگو معمولاً کار کردن با آنها آسان است، بنابراین اگر برای یک پروژه کوچک به لوگو نیاز دارید: این گزینه می تواند گزینه ایده آلی برای استارت آپ های جدید یا کسب و کارهای تجاری باشد که برای اولین بار برند خود را راه اندازی می کنند.

آیا برنامه لوگو ساز برای آیفون و آیپد برای طراحی لوگو مناسب است؟

اپلیکیشن طراحی لوگو اپلیکیشنی است که به شما این امکان را می دهد تا به طور مستقیم روی گوشی موبایل یا تبلت خود لوگو طراحی کنید. این برنامه ها شبیه سازندگان لوگوی آنلاین هستند، با این تفاوت که شما از آنها در رایانه رومیزی استفاده نمی کنید، بلکه مستقیماً در تلفن هوشمند آیفون خود استفاده می کنید. سازنده لوگو آنلاین ممکن است صفحه نمایش بزرگتری برای تجزیه و تحلیل و ویرایش طرح ها در اختیار کاربران قرار دهد، اما برنامه های سازنده لوگو برای iPhone و iPad ساده ترین راه حل برای طراحی سریع لوگوهای مقرون به صرفه هستند.

برنامه های طراحی لوگو چگونه کار می کنند؟

برای استفاده از برنامه های سازنده لوگو برای آیفون، ابتدا باید آنها را روی گوشی خود نصب کنید. سپس از بین قالب های ارائه شده، یک قالب اولیه را انتخاب می کنید.

در مرحله بعد، لوگوی خود را با رنگ ها، فونت ها، پس زمینه و سایر عناصر دلخواه خود سفارشی می کنید.

در نهایت، نتیجه را به عنوان یک فایل تصویری در گوشی خود دانلود می کنید یا آن را برای خود ایمیل می کنید.

 برنامه های مختلف گزینه های مختلفی برای دانلود، فرمت فایل و وضوح ارائه می دهند.

مزایای استفاده از برنامه های طراحی لوگو در آیفون و آیپد

راحتی در هنگام حرکت

اولین مزیت این است که می توانید در هر زمان و هر مکان از آنها استفاده کنید. این ممکن است در ابتدا مزیت چندانی به نظر نرسد، اما وقتی در نظر بگیرید که زندگی یک کارآفرین اغلب شامل جابجایی، مسافرت و حرکت از جلسه ای به جلسه دیگر است، تفاوت بزرگی ایجاد می کند. بنابراین، با استفاده از اپلیکیشن سازنده لوگو برای آیفون، به راحتی می توانید در عرض 10 دقیقه چندین لوگو بر روی گوشی خود طراحی کنید و به جای اینکه برای این کار جلوی میز خود بنشینید، در مسیر رسیدن به مقصد خود قرار بگیرید واز زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

 

رابط کاربری آسان و کاربر پسند

ثانیا، برنامه‌های سازنده لوگو آیفون نسبت به بسیاری از همتایان آنلاین و وب خود رابط کاربری بهتری دارند. از آنجایی که صفحه نمایش تلفن همراه به طور قابل توجهی کوچکتر از رایانه است، برنامه ها معمولاً به خوبی سازماندهی شده اند و به راحتی شما را از یک مرحله ایجاد یک لوگو به مرحله بعدی هدایت می کنند. شما همچنین می توانید از انگشتان خود برای تغییر اندازه، چرخش و جابجایی عناصر استفاده کنید که از استفاده از ماوس سرگرم کننده تر است.

 

طرح های مدرن

در نهایت، سبک طراحی و کیفیتی که از اپلیکیشن ها دریافت می کنید متفاوت است. این به طور گسترده ای از برنامه ای به برنامه دیگر متفاوت است، اما به طور کلی، من برنامه های سازنده لوگوی تلفن همراه را یافته ام که طرح های مدرن تری را نسبت به بسیاری از سازندگان لوگو مبتنی بر وب ارائه می دهند.

 

ایده آل برای مارک های B2C یا لوگو های مبتنی بر رویداد

به طور کلی، به نظر می‌رسد که این لوگو ها برای برندهای تجاری به جای مصرف‌کننده مناسب‌تر هستند، زیرا طراحی در مقایسه با گزینه‌های سنتی‌تر ارائه‌شده در وب، به سمت سرگرم‌کننده، تازه و عجیب و غریب گرایش دارد. این برنامه ها گزینه های زیادی را برای لوگوهای موقت و مبتنی بر رویداد ها مانند عروسی یا پنجره های بازشو ارائه می دهند.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

 

ساخت لوگو با هوش مصنوعی یا AI Logo Maker یک روش نوین در طراحی لوگو است که با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و شبکه‌های عصبی، به طراحی لوگویی منحصر به فرد و حرفه‌ای برای برند کمک می‌کند.

 

در ساخت لوگو با هوش مصنوعی، ابتدا یک سری الگوریتم‌های هوش مصنوعی و شبکه‌های عصبی آموزش داده می‌شوند تا بتوانند الگوهای طراحی لوگو را درک کنند. سپس با استفاده از این الگوریتم‌ها، لوگوهای مختلفی به صورت خودکار و به صورت تصادفی تولید می‌شوند.

 

سپس با استفاده از الگوریتم‌های دیگر، لوگوهای تولید شده به صورت خودکار ارزیابی و بهبود یافته و به کاربران پیشنهاد می‌شوند. کاربران می‌توانند سپس یکی از لوگوهای پیشنهادی را انتخاب کنند یا با استفاده از ابزارهای موجود در سایت، لوگویی منحصر به فرد و حرفه‌ای برای برند خود ایجاد کنند.

 

استفاده از هوش مصنوعی در طراحی لوگو، مزایایی مانند صرفه‌جویی در زمان و هزینه، دقت و کیفیت بالا و ایجاد لوگویی منحصر به فرد و شخصی را به کاربران ارائه می‌دهد. با این حال، باید توجه داشت که لوگوهای ایجاد شده با هوش مصنوعی، ممکن است کمی تکراری یا شبیه به لوگوهای دیگر باشند، به همین دلیل، بهتر است همیشه لوگوهای ایجاد شده را بررسی و بازبینی کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها یکنواخت و منحصر به فرد هستند و بهترین نماینده برند شما هستند.

در طراحی لوگو با هوش مصنوعی، شبکه‌های عصبی به عنوان یکی از اصلی‌ترین الگوریتم‌های هوش مصنوعی استفاده می‌شوند. این شبکه‌های عصبی، با یادگیری از داده‌های بزرگ، می‌توانند الگوهای طراحی لوگو را درک کنند و به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت انسانی، لوگوهایی را تولید کنند که با معیارهای حرفه‌ای در زمینه طراحی لوگو مطابقت دارند.

 

در طراحی لوگو با هوش مصنوعی، به کاربران امکان می‌دهد که با وارد کردن نام برند و موضوعات مرتبط با برند، از بین لوگوهایی که توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی تولید شده‌اند، یکی را انتخاب کنند. همچنین، کاربران می‌توانند با استفاده از ابزارهای موجود در سایت، لوگوهایی با تنوع بیشتر و با ترکیب‌های مختلف ایجاد کنند.

 

استفاده از هوش مصنوعی در طراحی لوگو، مزایایی مانند صرفه‌جویی در زمان و هزینه، ایجاد لوگویی حرفه‌ای و منحصر به فرد و کیفیت بالا را به کاربران ارائه می‌دهد. با این حال، برای اطمینان از اینکه لوگویی که با هوش مصنوعی طراحی شده است، بهترین نماینده برند شماست، باید همیشه لوگوهایی که توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، بازبینی و بررسی شوند. همچنین، برای طراحی لوگویی کاملاً منحصر به فرد، بهتر است از خدمات یک طراح گرافیک حرفه‌ای استفاده کنید.

آیا در طراحی لوگو با هوش مصنوعی امکان ویرایش لوگو وجود دارد؟

بله، در طراحی لوگو با هوش مصنوعی، معمولاً امکان ویرایش لوگو وجود دارد. با این حال، باید توجه داشت که در برخی سیستم‌های طراحی لوگو با هوش مصنوعی، امکان ویرایش لوگو ممکن است محدود باشد و به دلیل محدودیت‌های موجود در سیستم، شاید نتوانید تمامی تغییراتی که می‌خواهید را انجام دهید.

 

به عنوان مثال، در برخی سیستم‌های طراحی لوگو با هوش مصنوعی، ممکن است تنها بتوانید رنگ لوگو را تغییر دهید یا اندازه آن را تغییر دهید، ولی نتوانید تغییرات دیگری مانند فونت، شکل، طول و عرض لوگو و ... را اعمال کنید.

 

بنابراین، اگر قصد دارید لوگویی را با هوش مصنوعی طراحی کنید و در آینده به آن تغییراتی اعمال کنید، بهتر است در ابتدا از سیستم‌هایی استفاده کنید که امکانات ویرایش کامل‌تری دارند و به شما اجازه می‌دهند تا تغییرات دلخواه خود را بر روی لوگو اعمال کنید. همچنین، می‌توانید با کمک یک طراح گرافیک، لوگویی را طراحی کنید که به راحتی قابل ویرایش باشد و در آینده به راحتی می‌توانید تغییراتی را بر روی آن اعمال کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

اکثر شرکت‌ها و برندهای معتبر ایرانی که در بین مردم شناخته شده هستند لوگوهای مخصوص به خود را دارند. در واقع طراحی لوگو برای این شرکت‌ها اهمیت بسزایی دارد زیرا مخاطبین با دیدن نشانه آن‌ها به سرعت متوجه شرکت یا برند مورد نظر می‌شوند. لوگو اسنپ یکی از آشناترین لوگوها در بین مردم ایران است. هر زمان که بخواهیم از تاکسی سرویس اینترنتی استفاده کنیم باید به اسنپ سری بزنیم به همین خاطر است که اکثر مردم لوگوی این شرکت را در ذهن دارند. در این مقاله می‌خواهیم درباره معنی لوگو اسنپ و تغییر لوگو اسنپ بیشتر صحبت کنیم پس با بیزگو همراه باشید.

اسنپ چیست و از کجا آمد؟

اسنپ، تاکسی سرویس اینترنتی است که از سال ۱۳۹۳ توسط شرکت اینترنت ایران فعالیت خود را آغاز کرد. البته شرکت اسنپ هنگامی که کار خود را آغاز کرد با نام امروزی اسنپ شناخته نمی‌شد بلکه نام آن تاکسی یاب بود. پس از گذشت یک سال و در سال ۱۳۹۴ این شرکت نام خود را به اسنپ تغییر داد و نسخه آزمایشی اپلیکیشن خود را به مخاطبان ارائه کرد.

 دلیل تغییر نام این شرکت فعالیت‌های گسترده آن بود. نکته‌ای که جالب است بدانید این است که امروزه اسنپ هفتمین استارتاپ در حوزه حمل و نقل و آنلاین در جهان شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: لوگو تپسی

چرا اسنپ لوگو خود را تغییر داد؟

بررسی عناصر به کار رفته در طراحی لوگو اسنپ

اگر هم اکنون اپلیکیشن اسنپ را بر روی گوشی خود نصب دارید قبل از اینکه بخواهیم وارد بحث لوگو اسنپ شویم ابتدا عکس لوگو اسنپ را یک بار با دقت مشاهده کنید. در طراحی لوگو اسنپ یک سری عناصر مختلفی مانند لوگو تایپ، رنگ، نشانه و... به کار رفته است که در این قسمت می‌خواهیم به بررسی آن‌ها بپردازیم:

لوگو تایپ

سبک فونت لوگوتایپ در طراحی لوگو اسنپ بی شباهت به برنامه محبوب آهنگ یعنی اسپاتیفای نیست. فونت انگلیسی برای طراحی فونت لوگو اسنپ Futura بوده که البته ادیت مختصری بر روی آن انجام شده است. به طوری که لبه‌های فونت گردتر شده اما باز هم می‌توان گفت که این لوگو تایپ به صورت کاملاً سفارشی طراحی نشده است.

فونت لوگو اسنپ

نشانه

نشانه لوگو اسنپ علامت تعجب است. به طور معمول از علامت تعجب برای نشان دادن تاکید، ابراز احساسات قوی، فرمان دادن و یا صدا زدن استفاده می‌شود. معمولاً بیشتر شرکت‌ها نشانه خود را در ابتدای لوگو استفاده می‌کنند، اما شرکت اسنپ سنت‌شکنی کرده و نشانه خود را در انتهای لوگو به کار برده است.

 نشانه لوگو اسنپ علامت تعجبی با زاویه ۱۵درجه بوده که همین زاویه حس شتاب و سرعت را به مخاطبان القا می‌کند. ظاهرا آن‌طور که به نظر می‌رسد این نشان قرار است به صورت یکپارچه و البته با تغییر رنگ در اسنپ فود، اسنپ تریپ، اسنپ باکس و خود اسنپ مورد استفاده باشد که این تصمیم را می‌توان یک تصمیم جالب دانست. اما با این حال از کسی که برای نخستین بار لوگو اسنپ را مشاهده می‌کند نباید انتظار داشته باشید که به نوع فعالیت و خدمات این شرکت و کسب و کار پی ببرد.

طراح لوگو اسنپ

علامت TM

شاید تا به حال به این موضوع دقت نکرده باشید، اما در طراحی لوگو اسنپ علامت TM به کار رفته است. اگر تا به حال آن را ندیده‌اید سری به اینترنت بزنید و با دانلود لوگو اسنپ کمی به آن دقت کنید. آیا می‌دانید دلیل استفاده از علامت TM چیست و به چه معناست؟ 

حتماً شما هم تا به حال این علامت را بر روی وسایل و برندهای مختلف دیده‌اید اما خیلی از مخاطبان معنی دقیق این حروف را نمی‌دانند. این حروف در واقع مخفف TradeMark است که نشان دهنده یک نماد تجاری و بازرگانی است که به مخاطب می‌گوید که این کسب و کار یک سبک خاص از تکنولوژی و فناوری است.

بیشتر بخوانید: لوگو شیائومی

عکس لوگو اسنپ

رنگ

اما قطعاً مهم‌ترین چیزی که هنگام مواجهه با عکس لوگو اسنپ به آن توجه می‌کنید، رنگ لوگو این کسب و کار است. اسنپ برای هر کدام از زیر مجموعه‌های خود یک رنگ خاص را در نظر گرفته است. به طور مثال رنگ لوگو اسنپ فود صورتی است. رنگ سبز نئونی که در طراحی لوگو اسنپ به کار برده شده باعث می‌شود که در تلفن همراه به خوبی خود نمایی کند.

 

سیر تکاملی طراحی لوگو اسنپ

هنگامی که برند اسنپ برای اولین بار فعالیت خود را آغاز کرد لوگو آن هیچ شباهتی به لوگو امروزی نداشت. بلکه یک لوگوتایپ بسیار ساده بود. اما پس از اینکه این لوگو به مذاق بسیاری از مخاطبان خوش نیامد اسنپ تصمیم گرفتم فکر جدی برای تغییر و تحول لوگوی خود کند. بنابراین لوگویی را طراحی کرد که امروزه اکثر ما با آن آشنایی داریم. 

در نگاه اول یک رنگ سبز روشن و نئونی کاملاً یکدست توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند. از جمله نقاط قوت این لوگو جدید می‌توان به تایپوگرافی خوب نام برند هم به فارسی هم به انگلیسی اشاره کرد. رنگ لوگو اسنپ در حالت کلی نه خوب است و نه بد اما با این حال در طراحی روز لوگو مرسوم است که یک رنگ اصلی در لوگوی برند بدون سردرگمی و به صورت کاملاً واضح قابل تشخیص باشد. اما در طراحی لوگو اسنپ به راحتی نمی‌توان تشخیص داد که از بین رنگ سبز آبی تیره و سبز آبی روشن کدام یک رنگ مورد نظر این لوگو است.

بیشتر بخوانید: اصول طراحی لوگو تبلیغاتی

اما با این حال از آنجایی که مخاطبان این کسب و کار بیشتر جوانان و نوجوانان هستند در نتیجه می‌توان گفت که این رنگ کمی برای آن‌ها مناسب خواهد بود. یکی از نکات دیگر درباره لوگو اسنپ این است که طراح لوگو اسنپ در ابتدا فقط نام انگلیسی این برند را طراحی کرده بود و ایده‌ای درباره طراحی نام فارسی این کسب و کار مطرح نشده بود. پس از کش و قوس‌های فراوان لوگو جدید اسنپ رونمایی شد و نشان داد که این برند از لوگوی فارسی هم در تبلیغات خود استفاده کرده است. اما با این حال هیچ گونه رونمایی رسمی از لوگو فارسی اسنپ نشد.

چرا اسنپ لوگو خود را تغییر داد؟

لوگوی اسنپ در آغاز فعالیت خود به عنوان یک تاکسی اینترنتی به شکل یک لوگو تایپ ساده و یک لوگو تصویری بود. این شرکت یک آیکون لوکیشن بود که از جانب بسیاری از افراد مورد انتقاد قرار گرفت. به این خاطر که مخاطبان معتقد بودند این لوگو بیشتر برای اپلیکیشن های مسیریابی و نقشه مناسب است نه برای اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی. 

از طرفی دیگر در میان این لوگو حرف P دیده می‌شد که هیچ گونه ارتباطی با نام این شرکت نداشت. بنابراین شرکت اسنپ تصمیم گرفت لوگوی خود را تغییر دهد و لوگو سبزی که امروزه آن را می‌بینیم را بسازد.

آیا لوگو اسنپ کپی است؟

از همان ابتدایی که لوگو اسنپ طراحی شد از نظر منتقدان کپی برداری ناشیانه‌ای از Progress Profiles بود. لوگوی قبلی اسنپ در واقع یک طرح مینیمال و دو رنگ بود که اگر کمی بخواهیم تخصصی به آن نگاه کنیم دارای نقاط ضعف متعددی بود. به طور کلی هنگام طراحی یک لوگو دست طراح کاملاً برای انتخاب جزئیات و لوگوتایپ باز است اما به هیچ عنوان نباید از روی برندهای دیگر جهان کپی برداری شود. 

با این حال نماد یا همان نشان طراحی شده در لوگو اسنپ شباهت بسیار زیادی با چندین لوگو طراحی شده توسط کسب و کارهای دیگر در جهان داشت که این موضوع باعث انتقادات زیادی شد. به این خاطر که نه تنها هیچگونه ارتباطی بین نام برند و نشانه آن وجود نداشت بلکه حتی می‌توان گفت که این شرکت تا حدی لوگوی خود را از روی برندهای دیگر کپی برداری کرده بود. اما درست زمانی که هیچکس انتظار نداشت شرکت اسنپ لوگوی خود را تغییر دهد، ناگهان لوگوی این برند دچار تغییراتی شد و به شکل امروزی درآمد.

آیا لوگو اسنپ کپی است؟

سخن پایانی

طراحی یک لوگو برای ایجاد یک کسب و کار یا برند در تمام جهان حرف اول را میزند. لوگو اسنپ با تمام کم و کاستی‌های خود امروزه بسیار شناخته شده است. به طوری که اگر بخواهید تاکسی سرویس اینترنتی بگیرید، به سرعت با دیدن یک آیکون سبز رنگ وارد برنامه خواهید شد. 

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

در قسمت قبل 5 لوگوی گران قیمت دنیا را با هم بررسی کردیم. امروز

نیز در ادامه این مقاله با هم معرفی چند لوگوی با ارزش دیگر می پردازیم.

برای طراحی لوگو آنلاین به بیزگو مراجعه کنید.
 
6. لوگوی سیتی بانک: 1.5 میلیون دلار
یکی دیگر از گران‌ترین طراحی‌های لوگو در تاریخ، تصویر فعلی سیتی‌
بانک حدود 1.5 میلیون دلار برای کسب‌وکار هزینه داشت.
 
این سازمان که زیرمجموعه ای از شرکت چند ملیتی سیتی گروپ است، 
حضور جهانی گسترده ای در 19 کشور دارد. با در نظر گرفتن این موضوع،
جای تعجب نیست که این شرکت مایل به کوتاه کردن طراحی لوگوی خود نبود.
 
جالب اینجاست که خرید لوگو بخشی از بودجه 10 میلیون دلاری برای تمدید 
برند بود که توسط سیتی بانک اجرا شد، زمانی که این شرکت می خواست
تصویر خود را ارتقا دهد. علامت کلمه ساده اما موثر توسط شرکت پنتاگرام ایجاد شده است.
 
پائولا شر در ابتدا این لوگو را بر اساس برخی داستان ها روی یک دستمال 
کشید، که باعث شد شرکت سیتی گروپ از پرداخت هزینه سنگین برای چنین
کار ساده ای خودداری کند. با این حال، در نهایت، این برند پذیرفت و تصویر جدید را پذیرفت.
 
گران ترین لوگوها
5. آرم بی بی سی: 1.8 میلیون دلار
منصفانه است که بگوییم لوگوی شرکت پخش بریتانیا در میان شهروندان انگلیسی
زبان در سراسر جهان قابل تشخیص است. در حالی که قیمت دقیقی که این شرکت
برای لوگوی ساده مبتنی بر بلوک خود پرداخت کرده است ناشناخته است، تخمین ها حدود 1.8 میلیون دلار است.
 
علیرغم موفقیت این لوگو، بی‌بی‌سی در سال 2021 دوباره تصویر خود را به روز کرد 
و «ده‌ها هزار» خرج کرد.
 
لوگوی تازه‌سازی شده که فقط کمی تایپوگرافی حروف را تغییر می‌دهد و پس‌زمینه
جعبه سیاه را به رنگ خاکستری عمیق تغییر می‌دهد، بحث‌هایی را ایجاد کرده است.
 
بسیاری از مشتریان استدلال کرده‌اند که این شرکت نباید برای طرحی که بسیار شبیه
به تصویر قبلی است، پول زیادی خرج می‌کرد. با این حال، بی بی سی بر تصمیم خود می ایستد.
4. آرم ANZ (بانکداری استرالیا و نیوزلند): 15 میلیون دلار
مشابه داستان سیمانتک که در بالا ذکر شد، لوگوی چند میلیون دلاری ANZ در واقع 
نتیجه ادغام دو شرکت با هم بود.
 
زمانی که شرکت های بانکی استرالیا و نیوزلند به نیروها پیوستند، نیاز به تصویر برند 
جدیدی داشتند. طرحی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد، ساده اما مؤثر است،
با یک عنصر تایپوگرافی سرگرم کننده، و سایه تمیز آبی قابل اعتماد.
 
طبق گفته این شرکت، پیاده سازی این لوگو حدود 18 ماه طول کشید و توسط شرکت
مشاور هویت "Re" ایجاد شد. این تصویر دارای نمادی در سمت راست است که شبیه یک شخص است.
 
به گفته رهبران کسب و کار، این یک تلاش عمدی برای نشان دادن بیشتر شرکت انسان 
محور بود. این سازمان همچنین تحقیقات قابل توجهی انجام داد تا اطمینان حاصل شود که
این تصویر در هر کشوری در سراسر جهان کارایی دارد.
3. تغییر برند Posten Norge: 55 میلیون دلار
گران ترین لوگوهای جهان امروز از سراسر جهان می آیند. Posten Norge، شرکتی که به
دلیل ارائه خدمات پستی در نروژ شناخته شده است، در سال 2008 یک طرح تغییر نام
تجاری را برای ایجاد لوگوی جدید خود راه اندازی کرد.
 
استراتژی تغییر نام تجاری کامل ظاهراً حدود 300 میلیون کرون نروژ هزینه داشت و شامل
توسعه ابتکارات مختلف بازاریابی جدید بود.
 
لوگوی جدید Posten Norge یک طراحی ساده و تمیز با یک علامت کلمه کوچک و یک شکل
کروی است که برای نمایش جذابیت جهانی در نظر گرفته شده است.
 
اگرچه بسیاری از مردم در گذشته از قیمت انبوه لوگو شوکه شده بودند، این تصویر با
موفقیت به ایجاد آگاهی مثبت از برند برای سازمان کمک کرد.
2. لوگوی Accenture: 100 میلیون دلار
مانند بسیاری از گران‌ترین لوگوهایی که تا به حال ایجاد شده‌اند، تصویر Accenture در 
نگاه اول نسبتاً ساده به نظر می‌رسد. این نماد ظاهراً 100 میلیون دلار برای شرکت هزینه
داشته است و نام تجارت را با تمام حروف کوچک نشان می دهد و زیر آن یک برچسب نشان داده شده است.
 
همچنین یک شکل فلش در بالای "T" وجود دارد که به سمت راست اشاره می کند.
 
این تصویر ظاهرا توسط Landor Associates زمانی که Accenture نام خود را از Andersen
Consulting تغییر داد، ایجاد شد. نماد تازه ایجاد شده برای برجسته کردن تمرکز سازمان
بر آینده و توسعه فناوری جدید و نوآورانه در نظر گرفته شده است.
 
گران ترین لوگوها
1. آرم بریتیش پترولیوم (و بازاریابی): 210 میلیون دلار

یکی از شناخته‌شده‌ترین لوگوهای گران‌قیمت برند در تمام دوران، لوگوی بریتیش پترولیوم 
برای کمک به تغییر چهره شرکت بنزین در نظر گرفته شد.
 
در زمانی که مصرف‌کنندگان بیشتر نگران سوخت‌های فسیلی بودند، BP نیاز به ایجاد هویت 
به عنوان یک برند مبتنی بر محیط‌زیست و نوآورانه داشت.
 
تصویر جدید که بسیار شبیه یک گل سبز و زرد است توسط Landor Associates ایجاد شده است. 
به گفته شرکت برندینگ، علامت "Helios" نمادی از تحول سازمان و تعهد آن به دنبال کردن اشکال طبیعی انرژی است.


:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من
در قسمت قبل به معرفی برند و شعارهای برند پوما پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله
به بررسی سیر تکامل لوگو پوما خواهیم پرداخت.
شما می توانید درباره دیگر معروف ترین های لوگو پوشاک در بیزگو بخوانید.
لوگوی نمادین پوما برای اولین بار در سال 1948 معرفی شد و تقریباً همان گربه وحشی
جهنده را نشان می داد که امروزه همه به دیدن آن عادت کرده ایم. اگرچه در اولین نمادهای
پوما، گربه از میان حروف سبک "D" که مخفف نام بنیانگذار این برند، رودولف داسلر بود، می پرید.
 
1948 - 1968
 
لوگوی PUMA 1948
اولین لوگوی پوما در سال 1948 معرفی شد و دارای یک تصویر تک رنگ بود، جایی که گربه وحشی برازنده
سیاه در حال پریدن از یک حرف تیز و باریک "D" بود که رنگ‌های مشکی را نیز نشان می‌داد اما به رنگ
سفید مشخص شده بود.
 
این برند همچنین از یک نسخه رنگی معکوس از آن نشان استفاده کرد و یک حیوان سفید با حرف را روی
پس‌زمینه شش ضلعی سیاه قرار داد.
 
1951 - 1968
 
لوگوی PUMA 1951
طراحی مجدد سال 1951 هندسه و حروف بیشتری را به لوگوی اصلی آورد و آن را در یک قاب شش
ضلعی دوتایی محصور کرد، جایی که کتیبه «Rudolf Dassler Schufabrik» در اطراف آن قرار داشت.
 
در وسط نشان زیر تصویر گربه جهشی، علامت کلمه پوما با حروف سیاه پررنگ با خطوط گرد نوشته شده بود.
 
1958 - 1968
در سال 1958، این برند از لوگوتایپ خود همراه با نشان جدید استفاده کرد، که شروع به قرار دادن روی
تمام کفش‌های لیبل کرد - یک نوار فرم صاف و ظریف، یک خط منحنی، که تا بالا باریک شد.
 
1968 - 1970
لوگوی PUMA 1968
 
گربه سیاه در سال 1968 به هویت بصری برند بازگشت و تنها عنصر لوگو بود که خطوط اصلی خود
را اصلاح و تمیز کرد. این یک نشان مینیمالیستی بود که فقط دو سال در شرکت ماند و بعداً کمی تغییر یافت.
 
1970 - 1974
لوگوی PUMA 1970
 
پوما در سال 1970 به صورت عمودی قرار گرفت. رنگ اصلی آن از سیاه به سفید تغییر یافت و شبح
حیوان یک طرح کلی سیاه و ظریف به دست آورد که آن را حتی برازنده تر و ظریف تر نشان داد.
 
1974 - 1976
 
لوگوی PUMA 1974
گربه در حال جهش دوباره سیاه می شود و از علامت کلمه بزرگ بزرگ شده در سمت راست در یک
حروف sans-serif سفارشی با زوایای گرد حروف قرار می گیرد. این ترکیب بر روی زمینه ای روشن قرار
گرفته و در یک قاب مستطیلی کشیده افقی محصور شده است.
 
پالت رنگ دیگری در این دوره مورد استفاده براد بود - حروف زرد رنگ و نماد در پس زمینه سبز، ترکیبی
تازه و روشن، نشان دهنده رشد، پیشرفت و انگیزه است.
 
1976 - 1978
 
لوگوی PUMA 1976
نوار قالب دوباره در سال 1976 جایگزین گربه شد و در زیر لوگوی ایتالیک با حروف کوچک قرار گرفت و در
خطوط ضخیم از حروف مدرن و در عین حال بسیار ساده sans-serif با نوار عمودی "P" کشیده اجرا شد.
 
1978 - 1980
حروف لوگوتایپ دوباره در سال 1978 بزرگ شدند و پومای جهشی در همان سال بازگشت. این در واقع
یک لوگوی اولیه بود که امروز همه ما می توانیم ببینیم. گربه سیاه پوش بالای شامی سمت راست علامت کلمه قرار داده شده بود.
 
1980 - امروز
لوگوی PUMA 2008
 
این برند همچنین در سال 1989 شروع به استفاده از نماد پوما بدون هیچ اضافی کرد و این نمادی است
که ما هنوز می‌توانیم امروز ببینیم، با خطوط کاملاً تمیز و نرم شده گربه وحشی که نقطه ظرافت، بی‌زمانی و رویکرد حرفه‌ای این شرکت است. .
 
1980 - 1988
لوگوی PUMA 1980
 
نسخه دیگری که در سال 1989 ایجاد شد، ترکیبی از نمادهای نمادین پوما، یک نوار فرم و یک گربه جهنده
را به نمایش می‌گذاشت که یک تصویر گرادیان نور به لوگوتایپ اضافه می‌کرد و حیوان در حال پرش را در جای خود نگه می‌داشت.
 
1988 - امروز
لوگوی PUMA
 
امروزه این برند همچنان از لوگوی خود استفاده می کند که در سال 1988 معرفی شد، که تقریباً کپی نسخه 
1980 است، اما خطوط حروف صاف و نرم شده است. فونت صاف و شیک کل تصویر را شیک و زیبا جلوه
می دهد و حسی از قابلیت اطمینان و تخصص را به تمام کیفیت های برند می افزاید.
 

فونت
 
فونت پوما
حروف مورد استفاده در علامت کلمه فعلی تا حدودی شبیه به آنچه در سال 1957 توسط رودولف داسلر
ایجاد شد، است. مجدداً اشکال گرد غالب هستند و زوایای تیز وجود ندارد. با این حال، فونت فعلی جامدتر
است و حروف کمی تغییر کرده اند.
 
رنگ
لوگوی رنگی PUMA
 
معمولاً آرم PUMA به رنگ مشکی در برابر پس زمینه سفید نشان داده می شود. با این حال، در
صورتی که زمینه نیاز به انتخاب رنگ دیگری داشته باشد، این امکان نیز وجود دارد.


:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

این مقاله نگاهی به لوگوی مک دونالد و تاریخچه باورنکردنی پشت این کسب و کار است.

 

طاق های طلایی بزرگترین امپراتوری فست فود جهان، بدون شک یکی از شناخته شده ترین آرم های موجود است.

مک دونالد با بیش از 35000 رستوران در 120 کشور مختلف و دارایی خالص 39.1 میلیارد دلار، نهمین شرکت

ثروتمند در جهان و بزرگترین شرکت زنجیره ای فست فود است. با موفقیت هایی مانند این، تاریخچه مک

دونالد و لوگوی معروف آن یک مطالعه موردی جالب برای بررسی است.

درباره تفاوت لوگو و آرم و همچنین لوگو مسکات در بیزگو بیشتر بخوانید.

تکامل لوگوی مک دونالد لوگوی مک دونالد در طول سال ها چندین بار تغییر کرده است. اولین طراحی لوگو
در سال 1940 بود. هنگامی که دهه 60 فرا رسید، مک دونالد می خواست لوگوی خود را ساده کند و روی
برندسازی کسب و کار کار کند. انتخاب قوس‌های طلایی به‌عنوان لوگو بسیار عالی و حرکتی کلیدی برای برند کردن رستوران فست‌فود بود.
 
تاریخچه مک دونالد
آنچه اکنون یک امپراتوری فست فود در سراسر جهان است تنها به عنوان یک غرفه غذا در مونروویا، کالیفرنیا 
آغاز شد. در سال 1937، پدرسالار خانواده مک‌دونالد، پاتریک مک‌دونالد، در نزدیکی فرودگاه مونروویا، غرفه‌ای
را افتتاح کرد که او آن را «گنبد هوایی» نامید. Air Dome شروع به فروش هات داگ کرد، اما بعداً همبرگر و آب پرتقال را نیز به منو اضافه کرد.
 
در سال 1940، پسران پاتریک، موریس و ریچارد مک‌دونالد، غرفه غذا را به سن برناردینو، کالیفرنیا منتقل کردند
و نام آن را به "McDonald's Bar-B-Que" تغییر دادند. همانطور که از نام آن پیداست، منوی رستوران نیز تغییر کرد و 25 کالای عمدتا باربیکیو فروخته شد.
هشت سال بعد، برادران مک‌دونالد متوجه شدند که بیشتر سود آنها از فروش همبرگرهایشان به دست می‌آید.
همچنین در این زمان بود که آنها شروع به تمرکز بر ساده کردن فرآیند خدمات خود برای به حداکثر رساندن کارایی
و سودآوری کردند. منوی مک دونالد تنها به چند مورد کاهش یافت، از جمله همبرگر، چیزبرگر، سیب زمینی
سرخ شده، میلک شیک و پای سیب. Carhops حذف شد و با یک سیستم سلف سرویس جایگزین شد و برادران
تلاش زیادی کردند تا اطمینان حاصل کنند که آشپزخانه آنها به کارآمدترین شکل ممکن مونتاژ شود. در سال 1952،
نام رستوران کوتاه شد و برای آخرین بار از "McDonald's Bar-B-Que" به "McDonald's" تغییر یافت.
 
برادران مک‌دونالد پس از کنار گذاشتن نامی که اکنون با آن آشنا هستیم، در سال 1953 شروع به تبدیل مدل
کسب‌وکار خود به مدلی کردند که اکنون با آن آشنا هستیم. آنها به دنبال اولین امتیاز دهنده خود، مردی به نام
نیل فاکس بودند و بنابراین زنجیره خود را به مکان دوم گسترش دادند. در این مکان بود که طاق های طلایی
معرفی شدند. برادران مک‌دونالد با استفاده از رندر معماری به نام استنلی کلارک مستون، دومین رستوران خود
را ساختند تا هم چشم‌نواز، کارآمد و هم مکانی باشد که بازدیدکنندگان را تشویق کند سریع غذا بخورند و آنجا
را ترک کنند، در نتیجه تعداد افرادی را که می‌توانستند خدمت کنند، به حداکثر برساند.
 
اگرچه این زنجیره فرآیندها، طرح‌ها و روش‌های تبلیغاتی بسیاری را در طول سال‌ها معرفی کرد و به ساخت
رستوران‌های بیشتر و بیشتر ادامه داد، بسیاری از عناصری که در اولین طراحی مستون دیده می‌شوند، امروزه
نیز دیده می‌شوند، از جمله آرم طاق‌های طلایی بسیار قابل تشخیص.
 
تاریخچه لوگوی مک دونالد
اگرچه طاق های طلایی در معماری هر رستوران جدید مک دونالد از سال 1953 وجود داشت، اما تا سال 1961
بود که این معماری منحصر به فرد در لوگوی شرکت گنجانده شد. در آن سال بود که این کسب‌وکار توسط ری کروک
خریداری شد، و سپس از فرد ترنر، رئیس مک‌دونالد خواست تا لوگوی جدیدی برای کسب‌وکار ارائه کند. در ابتدا، ترنر
تلاش کرد تا خود لوگو را طراحی کند اما در نهایت این کار را به مدیر ساخت و ساز و مهندسی جیم شیندلر سپرد. این
شیندلر بود که اولین لوگو را ترسیم کرد که طاق های طلایی را در خود جای داده بود، اگرچه طراحی او همچنین دارای
یک خط اریب بود که از روی "M" عبور می کرد.
 
بین سال‌های 1961 تا 2003، لوگوی مک‌دونالد چندین بار تکرار شد. با این حال، در سال 2003، این شرکت به طرح و 
شعاری دست یافت که تا به امروز ادامه خواهد داشت. قوس‌های طلایی نمادین شرکت تنها عنصر موجود در طراحی
شدند، به جز خطی از متن که در زیر آن نوشته شده بود «I’m lovin’ it» که به طور هدفمند با حروف کوچک نوشته
شده بود. اینکه آیا این لوگو در سال‌های آینده دوباره تغییر خواهد کرد چیزی است که هنوز دیده نمی‌شود، با این حال،
یک چیز مطمئن است: لوگوی فعلی مک‌دونالد در 14 سال گذشته قدرت ماندگاری زیادی داشته است. اکنون یکی از
شناخته شده ترین نمادها در کل جهان است.
 
عناصر طراحی لوگوی مک دونالد
یکی از موثرترین عناصر طراحی لوگوی مک دونالد این واقعیت است که شبیه دو سیب زمینی سرخ کرده قهوه ای طلایی
رستوران است که به شکل "M" خم شده است. این یک پیام ظریف است که یکی از محبوب ترین آیتم های منوی مک
دونالد را بدون اینکه بیننده متوجه شود تبلیغ می کند.
 
یکی دیگر از عناصر مهم طراحی لوگو مک دونالد، سادگی آن است. در لحظه ای که لوگوی فعلی رونمایی شد، مک دونالد
قبلاً یک زنجیره فوق العاده شناخته شده و موفق بود. شرکت نیازی به لوگویی نداشت که به توضیح آنچه ارائه می‌کرد کمک
کند - مردم قبلاً می‌دانستند. در عوض، آنها به لوگویی نیاز داشتند که ساده، غیرقابل انکار و از راه دور به راحتی قابل تشخیص
باشد. نسخه 2003 لوگوی مک دونالد بسیار مناسب بود.
 
در نهایت، این شرکت تصمیم گرفت که شعار خود را "من آن را دوست دارم" در لوگوی خود بگنجاند. در این شعار این شرکت 
به طور هدفمند از حروف کوچک و اختصارات برای انتقال لحنی بی دغدغه و غیر رسمی استفاده می کند.
 
محبوبیت لوگوی مک دونالد
چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​لوگوی مک دونالد به یکی از نمادهای فرهنگ آمریکایی در سرتاسر جهان تبدیل شده است و
نه لزوماً دلایل خوبی. در سال های اخیر، مک دونالد به دلیل ترویج انتخاب های بهداشتی ضعیف و ضایعات مورد انتقاد
قرار گرفته است. این تصویری است که شرکت سعی دارد با آن مبارزه کند، اما با این وجود، لوگوی نمادین آن نشان دهنده
آن است. به دلایل مشابهی که مک‌دونالدز در سراسر جهان مورد انتقاد قرار گرفته است، ایالات متحده نیز با انتقاداتی
مواجه شده است و لوگوی مک‌دونالد توسط بسیاری به عنوان نمادی برای برخی از جنبه‌های کمتر جذاب فرهنگ آمریکایی دیده می‌شود.
 
جدا از این مفاهیم منفی، لوگوی مک دونالد هنوز هم نمادی فوق العاده محبوب در فرهنگ پاپ است. حضور آن در تلویزیون،
فیلم، کمیک و هنر تقریباً بی شمار است. تبلیغات رایگان زیادی برای این فرنچایز بوده است و قدرت پشت یک لوگوی ساده و قابل تشخیص را نشان می دهد.
 
امروزه، طاق‌های طلایی هنوز در سرتاسر جهان یافت می‌شوند، و هر فشار بدی که زنجیره دریافت کرده، آسیب چندانی به
کسب و کار آن نمی‌زند. مانند لوگوی مک‌دونالد، به نظر نمی‌رسد به جایی برسد، و می‌توانید برای سال‌های آینده روی
دیدن طاق‌های طلایی گوشه‌های خیابان‌ها و فرهنگ پاپ حساب کنید.
 
سوالات متداول مک دونالد
چه کسی لوگوی مک دونالد را طراحی کرد؟
لوگوی مک‌دونالد توسط جیم شیندلر در سال 1962 طراحی شد. او استخدام شد تا ظاهری شرکتی‌تر به لوگو بدهد. او 2 
قوس را ترسیم کرد، آنها را ترکیب کرد و یکی از شناخته شده ترین برندهای جهان را ایجاد کرد.
 
چرا لوگوی مک دونالد موثر است؟
طاق‌های طلایی جسور و قدرتمند هستند و هنگام عبور از کنار مک‌دونالد نمی‌توان از آن‌ها غافل شد. طاق های زرد بزرگ
به شما این حس را می دهد که مک دونالد بالاتر از رقبای خود قرار دارد و می توان به آن به عنوان یک غول فست فود اعتماد کرد.
 
لوگوی مک دونالد چه نام دارد؟
لوگوی مک دونالد به طور گسترده ای به عنوان "طاق های طلایی" شناخته می شود. کمپین اولیه مک‌دونالد به مشتریانش گفت که «به دنبال طاق‌های طلایی باشند».
 
شعار مک دونالد چیست؟
شعار مک‌دونالدز «من عاشقش هستم» است. این یکی از محبوب ترین شعارهای قابل تشخیص در جهان است. یک رپر به نام Pusha T با این شعار آمد.

 



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

اکنون که بسته لوگوی حرفه ای خود را خریداری کرده اید، زمان استفاده از برند جدیدتان فرا رسیده است.

بسته لوگوی حرفه ای شامل تمام فایل هایی است که برای استفاده فوری از برند جدید خود نیاز دارید.

 
لوگوی شما هسته اصلی هویت بصری شماست
برای اینکه برند شما فورا قابل تشخیص باشد، داشتن یک هویت بصری ثابت مهم است. لوگوی
شما هسته اصلی هویت بصری شماست.
شما می توانید برای طراحی لوگو لوازم خانگی از سایت طراحی لوگو آنلاین بیزگو استفاده کنید.
لوگوی شما را می توان در موقعیت های مختلف استفاده کرد و ما برای هر موقعیتی که قابل تصور
است یک فایل لوگوی خاص داریم. می‌توانید از لوگوی کامل خود در رسانه‌های اجتماعی یا وب‌سایت‌ها
استفاده کنید، و برای مثال می‌توانید از نسخه‌های سیاه و سفید در فاکتورها یا اسناد استفاده کنید.
 
چگونه از لوگوی خود در وب سایت خود استفاده کنید
چه از یک تم وب سایت استفاده کنید یا یک وب سایت سفارشی داشته باشید، لوگوی شما باید جایگاه
برجسته ای داشته باشد تا حضور دیجیتالی شما قابل تشخیص باشد. متداول ترین مکان ها برای لوگو
هدر وب سایت و منوی ناوبری بالا هستند. هنگامی که یک فروشگاه آنلاین راه اندازی می کنید، تمرین
خوبی است که از لوگوی خود در صفحه پرداخت نیز استفاده کنید تا به مشتریان خود اطمینان خاطر
بدهید که هنوز در جای مناسب هستند.
 
یکی دیگر از فرصت های مهم برندسازی فاویکون است. این نماد کوچک در مرورگر شما است که در کنار
URL شما قرار دارد. از آنجایی که این نماد بسیار کوچک است، معمولاً فقط از قسمت کوچکی از لوگوی
خود مانند نماد استفاده می کنید. بسته‌های لوگوی حرفه‌ای ما به‌طور خودکار این فاویکون‌ها را برای شما
ایجاد می‌کنند، بنابراین لازم نیست نگران نحوه تغییر اندازه لوگوی خود باشید.
 
نحوه استفاده از لوگوی خود در شبکه های اجتماعی
احتمالاً قبلاً دارای حساب های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک، لینکدین، یوتیوب و اینستاگرام 
هستید. مهم است که هر یک از این کانال ها هویت برند بصری یکسانی داشته باشند تا مشتریان شما
بدانند که این کانال ها به یکدیگر تعلق دارند. آپلود لوگوها و تصاویر جلد خود در این پلتفرم ها یک راه عالی
برای حضور فوری برند است.
ما اندازه‌های صحیح تصویر را برای هر یک از این کانال‌های رسانه‌های اجتماعی در بسته‌های لوگوی حرفه‌ای
گنجانده‌ایم، بنابراین می‌توانید بلافاصله استفاده از برند جدید خود را شروع کنید.
 
نحوه استفاده از لوگوی خود به عنوان واترمارک
اگر عکاس هستید، می‌توانید لوگوی خود را روی عکس‌هایتان قرار دهید تا از تصاویرتان محافظت کنید و 
عکس‌هایتان را برند کنید. معمولاً برای این منظور از یک نوع سیاه یا سفید از لوگوی خود استفاده می
کنید. اغلب این تصاویر دارای پس‌زمینه شفاف هستند، بنابراین عکس شما تا حدی می‌درخشد. انواع
لوگوی شفاف سیاه و سفید در بسته آرم حرفه ای ما گنجانده شده است، بنابراین نیازی نیست خودتان
لوگوی خود را دستکاری کنید.
 
می توانید از Adobe Photoshop یا هر ابزار ویرایش تصویر آنلاین برای قرار دادن لوگوی خود در بالای
عکس های خود استفاده کنید.
 
نحوه استفاده از لوگو در ایمیل
وقتی از طریق ایمیل با مشتری خود ارتباط برقرار می کنید، دوست دارید برند شما را به مشتریان 
خود یادآوری کنید. یک راه خوب برای انجام این کار این است که لوگوی خود را در ایمیل خود قرار دهید.
 
مهم است که فقط تصاویر کوچک را در مکاتبات ایمیل خود بگنجانید. از این گذشته، هیچ کس نمی
خواهد هر بار که ایمیل خود را باز می کند منتظر بارگیری تصاویر بزرگ باشد. ما چند گزینه لوگو را
در بسته آرم حرفه ای خود ارائه می دهیم که می توانید دقیقاً برای این منظور از آنها استفاده کنید.
 
نحوه استفاده از لوگو در کارت ویزیت
کارت ویزیت شما یک آیتم فیزیکی است که می توانید آن را با هر کسی که به برند شما علاقه مند
است به اشتراک بگذارید. معمولاً حاوی اطلاعات تماس شما و البته لوگوی شما با شکوه تمام است.
ما طرح های آماده کارت ویزیت افقی و عمودی را با لوگوی شما ارائه می دهیم که می توانید از آنها 
به عنوان جلوی کارت ویزیت خود استفاده کنید. برای آپلود این فایل ها باید از یک سرویس چاپ (آنلاین)
استفاده کنید. اکثر خدمات چاپ قابلیت هایی را ارائه می دهند که می توانید به سرعت اطلاعات تماس
خود را در پشت آن اضافه کنید.
 

نحوه استفاده از لوگو در فاکتورها و لوازم التحریر
چه در حال چاپ اسناد یا ارسال آنها به صورت دیجیتالی باشید، برند شما باید حرفه ای باشد. معمولا
لوگوی شما در بالای سند شما قرار می گیرد. بزرگتر همیشه بهتر نیست و کمی ظرافت به حرفه ای
تر شدن آن کمک می کند.
 
هر سندی متفاوت است. اگر اسناد زیادی را با چاپگر سیاه و سفید چاپ می کنید (مثلاً فاکتورها)، 
ممکن است به جای استفاده از نسخه تمام رنگی از یک نسخه سیاه و سفید از لوگوی خود استفاده
کنید. ما هر دو را در بسته حرفه ای قرار می دهیم.
 
نحوه استفاده از لوگو بر روی لباس
اگر در مورد برند خود جدی هستید، باید آن را بپوشید! می‌توانید از فایل‌های لوگوی شفاف استفاده کنید
و آن‌ها را روی لباس قرار دهید تا یک برند ثابت ایجاد کنید
 
تعداد زیادی فروشگاه سفارشی سازی لباس (آنلاین) وجود دارد. آنها تقریبا همیشه گزینه ای برای آپلود
یک تصویر و قرار دادن آن بر روی لباس شما ارائه می دهند. مراقب باشید تصاویر مناسبی را که پس‌زمینه شفافی دارند آپلود کنید.
نحوه قرار دادن لوگوی خود در نماد برنامه
نمادهای برنامه تصاویر کوچکی هستند که روی صفحه گوشی شما قرار دارند. به دلیل اندازه آنها، مهم 
است که به خوانایی فکر کنید. اغلب ایده خوبی است که از نوع لوگوی کوچک برای این منظور استفاده
کنید، زیرا لوگوی کامل شما (با نام و شعار) احتمالا برای خواندن خیلی کوچک است.
 
بسته حرفه ای شامل چندین گونه لوگو است. همچنین شامل لوگوی کوچک با فرمت مربع است که برای نماد برنامه شما عالی است.

 



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

اینستاگرام، جنرال موتور و ....  همه این برندها چه چیزی مشترک دارند؟ طراحی لوگو گرادیان رنگارنگ!

اگر به دنبال طراحی لوگویی هستید که از رقبای هموار متمایز باشد، شیب می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

Gradients امسال به عنوان یک گرایش طراحی گرافیکی بازگشته است و شرکت های بیشتری از لوگوهای

گرادیان رنگارنگ استفاده می کنند تا با مخاطبان خود طنین انداز شده و تأثیری ماندگار بگذارند.

 

اما لوگوی گرادیان چه زمانی مناسب است؟ و چه ترکیب رنگی یک گرادیان خوب ایجاد می کند؟ ما همه چیز

را پوشش خواهیم داد، از شیب تا نحوه ساخت خود. همه با نمونه های لوگوی شیب سرگرم کننده در طول راه!

 

گرادیان چیست؟

گرادیان (همچنین رمپ رنگ یا پیشرفت رنگ نیز نامیده می شود) از ترکیب تدریجی رنگ ها یا سایه ها تشکیل

شده است. آنها می توانند ترکیبی از رنگ های مشابه در یک سایه یا ترکیبی از طیف گسترده ای از رنگ ها

باشند. همچنین می توانید از یک گرادیان استفاده کنید که از یک رنگ به شفافیت محو می شود.

برای آشنایی با طراحی لوگو لوازم خانگی در بیزگو کلیک کنید.

برای داشتن یک اثر گرادیان واقعی، رنگ‌ها باید به یکدیگر نفوذ کنند - آنها را نمی‌توان در کنار هم قرار داد. بدون

ترکیب تدریجی، شما به سادگی یک طرح رنگارنگ خواهید داشت. در اینجا یک نمونه از این است:

سه نوع اصلی گرادیان وجود دارد. خطی، شعاعی و مخروطی. هر یک روش کمی متفاوت برای ترکیب رنگ ها
با هم دارند، اما همه آنها یک اثر گرادیان ترکیبی را ایجاد می کنند.
زمان انتخاب لوگوی گرادیان
به دنبال راهی برای متمایز شدن از رقبای خود هستید؟ گرادیان ممکن است ترفندی برای جلب توجه باشد.
 
گرادیان‌ها اغلب جلوه‌ای سه‌بعدی به لوگوها می‌دهند، که می‌تواند باعث شود طراحی از روی صفحه نمایش
ظاهر شود. به طرح های زیر نگاهی بیندازید – یکی در سمت راست دارای یک گرافیک صاف است، در حالی
که دیگری دارای یک افکت گرادیان است.
 
لوگوی ورساچه با شیب طلایی
 
با این حال، ما انتخاب یک لوگوی گرادیان را صرفاً به این دلیل که می‌خواهید متمایز شوید یا مد روز است، توصیه
نمی‌کنیم. باید متناسب با هویت برند شما باشد – و مهمتر از آن، با مخاطبان هدف شما طنین انداز شود.
 
به عنوان مثال، اگر به دنبال ایجاد یک لوگو برای دفتر حقوقی بوتیک خود هستید، احتمالاً استفاده از شیب برای
مشتریان شما که به دیدن لوگوهای سنتی و قانونی عادت دارند، خوشایند نخواهد بود.
 
از سوی دیگر، اگر برای وبلاگ سلامت و تندرستی آنلاین خود لوگو می سازید، انعطاف پذیری بیشتری برای بازی
با سبک ها و رنگ های سرگرم کننده خواهید داشت.
 
گرادیان ها برای لوگو خوب هستند اگر:
 
شما از لوگوی خود برای (عمدتا) اهداف آنلاین استفاده خواهید کرد. چاپ گرادیان معمولاً مشکل است زیرا از چندین
رنگ تشکیل شده است. اگر قرار است تجارت شما عمدتاً از طریق مواد چاپی مانند منوها، کارت‌های ویزیت، تابلوها
یا برچسب‌های ماشین بازاریابی شود، باید به شدت از طراحی لوگوی مسطح (غیر گرادیان) استفاده کنید.
شما در صنعت خلاق تری هستید. اگر یک مشاور مالی یا یک برند مبلمان فوق مینیمال هستید، شیب بهترین گزینه
برای شما نیست. اما اگر در یک صنعت خلاق تر هستید، می تواند مناسب باشد. به یاد داشته باشید: لوگوی شما
باید با شخصیت برند و مخاطبان هدف شما مطابقت داشته باشد.
لوگوی شما شامل یک نماد یا مونوگرام است. استفاده از گرادیان روی نام یا شعار کسب و کار نادر است زیرا خوانا
نگه داشتن متن لوگو بسیار مهم است. در عوض، گرادیان ها معمولاً روی نماد یا عناصر مونوگرام در یک لوگو اعمال
می شوند. اگر می خواهید یک لوگو علامت کلمه (فقط متنی) داشته باشید، احتمالاً طراحی گرادیان برای شما مناسب نیست.
طراحی لوگوی شما ساده است. اگر می‌خواهید لوگوی شما دارای یک ظرف، شعار یا همه موارد بالا باشد، افزودن 
یک گرادیان طرح را بیش از حد شلوغ و هضم آن سخت می‌کند. اما اگر طراحی اولیه شما ساده و مینیمالیستی است،
افزودن یک گرادیان می تواند به خوبی کار کند.
هنگام اعمال گرادیان مراقب باشید. آنها می توانند تأثیر بصری قابل توجهی بر روی یک طراحی داشته باشند، بنابراین
استفاده کم از آنها مهم است. بدون محدودیت، طراحی شما می تواند به سرعت بسیار قوی به نظر برسد. بعداً به نکاتی در مورد آن خواهیم پرداخت.
شما نیازی به اضافه کردن یک گرادیان به کل طراحی لوگوی خود ندارید. استفاده از جلوه بصری فقط بر روی نماد، مونوگرام یا ظرف رایج تر است.
نمونه هایی از طرح های گرادیان
لوگوهای دارای شیب به طور فزاینده ای در صنعت فناوری ظاهر می شوند. نشان‌واره‌های برنامه‌ها باید در تلفن‌ها و سایر
دستگاه‌ها برجسته باشند، و گرادیان‌ها به باز شدن نماد کمک می‌کنند.
 
برندهای دارای لوگوی گرادیان: Tinder، Firefox، Guinness، Instagram، Asana، Jaguar و iTunes.
 
جدای از نمونه‌های لوگوی معروف بالا، هزاران لوگوی جالب دیگر با شیب‌ها برای الهام گرفتن وجود دارد! در سایت هایی
مانند Pinterest و Dribbble جستجو کنید تا ببینید آیا چیزی پیدا می کنید که خلاقیت شما را برانگیزد.
 
لوگوی شیب icloud
لوگوی شیب GM
آرم گرادینت پیام رسان
همانطور که گفته شد، استفاده از شیب بر روی نمادهای لوگو به جای کل لوگو رایج تر است. این همچنین به نمادهای
برنامه مانند اینستاگرام و مجموعه ابزارهای آن کمک می کند.
 
دلیل اصلی برای جلوگیری از گرادیان روی متن (یا احتیاط) خوانایی است – نام شرکت شما همیشه باید بسیار واضح باشد.
نکاتی برای طراحی لوگوی گرادیان
بنابراین چگونه می توان یک گرادیان لوگو ایجاد کرد؟ همه شیب ها با هر زیبایی شناسی برند برابر یا متناسب نیستند، 
بنابراین قبل از انجام جهش به دقت فکر کنید.
 
قبل از اینکه وارد شوید، بیایید به بایدها و نبایدهای ایجاد یک لوگوی گرادیان نگاه کنیم.
 
1. کنتراست را در اولویت قرار دهید
انجام دهید: هنگام ایجاد لوگوی گرادیان، کنتراست و دسترسی را در نظر بگیرید.
نکن: فقط از قضاوت خود استفاده کنید تا بررسی کنید که آیا در دسترس است یا خیر. از چند نفر از دوستان یا اعضای 
خانواده بخواهید تا ببینند برای آنها واضح و خوانا است یا خیر!
 
 
2. رنگ را با دقت انتخاب کنید
انجام دهید: اگر ترکیب رنگ لوگو به خوبی فکر شده و با برند شما هماهنگ است، از یک گرادیان استفاده کنید.
Don't: از شیبی استفاده کنید که به نظر می رسد بدون هیچ فکری ایجاد شده است.
3. آن را در پس زمینه سیاه و سفید تست کنید
انجام دهید: طراحی گرادیان خود را برای چاپ با اطمینان از اینکه روی پس‌زمینه‌ها و متریال‌های متعدد واضح به نظر
می‌رسد، بهینه کنید (داشتن نسخه سفید و مشکی لوگو به شدت توصیه می‌شود).
Don't: اهمیت خوانایی و کیفیت چاپ در اندازه های مختلف را هنگام طراحی نادیده بگیرید.
 
 
4. آن را خوانا نگه دارید
انجام دهید: هنگام ایجاد گرادیان، از خوانا بودن علائم نگارشی و تاکیدی اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال،
آیا نقطه روی "i" در پس زمینه گم می شود؟
Don't: یک طرح گرادیان ایجاد کنید که برای فونت و سبک نام مناسب نباشد.
5. آن را ظریف کنید
انجام دهید: ابتدا یک طراحی لوگوی جامد (و ساده) ایجاد کنید، سپس نحوه ظاهر شیب ها را آزمایش کنید.
نباید: شیب هایی را به لوگوی خود اضافه کنید که خواندن آن را سخت یا بازتولید آن را دشوار می کند. ظرافت کلیدی است!
 
 
نحوه ایجاد لوگوی گرادیان
اگر در نظر دارید یک لوگوی گرادیان برای کسب و کار خود ایجاد کنید، سازنده لوگو ما یک گزینه عالی است!
 
برای امتحان کردن آن به مهارت‌های طراحی فانتزی نیاز ندارید، و این یک راه عالی برای آزمایش و دیدن اینکه آیا 
استفاده از طراحی گرادیان همان چیزی است که می‌خواهید است.
 
در اینجا گام به گام سریع نحوه ایجاد یک لوگوی گرادیان با استفاده از Looka آورده شده است:
 
روی عنصر نشان‌واره‌ای که می‌خواهید ویرایش کنید (اعم از شعار، نماد یا ظرف) کلیک کنید.
در منوی بالای لوگوی خود، دایره سمت چپ را انتخاب کنید تا منوی انتخابگر رنگ باز شود.
در پایین منوی Color Picker، گرادیان مورد نظر خود را انتخاب کنید.
رنگ ها و سبک های گرادینت را تست کنید تا ببینید آیا یکی برای طراحی شما کار می کند یا خیر!
هنگامی که از گرادیان ها به خوبی استفاده می شود، می تواند راهی عالی برای افزودن شخصیت به طراحی لوگوی
شما باشد. حداقل، این گزینه ای برای انرژی بخشیدن به برند شما است و هنگام طراحی لوگو آزمایش آن آسان است.
 
توجه به این نکته مهم است که افزودن یک گرادیانت به لوگوی شما به طور خودکار آن را خنک و منقبض نمی کند – طراحی
شما باید هم با رنگ و هم بدون رنگ عالی به نظر برسد. حتماً آن را سیاه و سفید مشاهده کنید تا آزمایش کنید که آیا طراحی اولیه کار می کند یا خیر.
 
و در حالی که افزودن یک گرادینت به کل لوگوی شما ممکن است بیش از حد باشد، افزودن یک گرادینت تنها به نماد رایج ترین روش است (و دلیل خوبی دارد).
 
بهترین راه برای ایجاد لوگوی گرادیان خود این است که با الهام شروع کنید و رنگ ها و سبک های مختلف را قبل از انجام هر کاری آزمایش کنید.
 
مهمتر از همه، فراموش نکنید که به این فکر کنید که بیشتر از کجا از لوگوی خود استفاده می کنید، و اینکه آیا یک شیب
با تلاش های برندسازی و بازاریابی آینده کسب و کار شما مطابقت دارد یا خیر. موفق باشید!
 
آیا می خواهید درباره تئوری رنگ ها بیشتر بدانید؟ ویدیوی ما را برای چند نکته در مورد نحوه انتخاب بهترین رنگ برای لوگوی خود ببینید!

 

منبع: https://looka.com/blog/gradient-logo-design-guide/



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

ایجاد تسلا در کالیفرنیا، در 1 ژوئیه 2003، تسلا موتورز توسط مارتین ابرهارد و مارک تارپنینگ تاسیس شد.

آنها نام این برند را به افتخار نیکولا تسلا که مخترع و مهندس برق بود، به خاطر اکتشافات خاصی مانند جریان

متناوب، نامگذاری کردند. هدف اولیه تسلا استفاده از اکتشافات نیکولا تسلا برای طراحی خودروهای اسپرت

100% الکتریکی بود. اگر قرار بود اولین خودرو روشنایی روز را ببیند، به لطف تامین مالی خارجی زیادی بود،

به ویژه ایلان ماسک، که در سال 2008 مدیرعامل تسلا شد. در همان سال، اولین خودروی تسلا، رودستر، منتشر شد.

برای ساخت لوگو آنلاین به بیزگو مراجعه کنید.

 

ایجاد لوگوی تسلا

از زمان آغاز به کار آنها در سال 2003، تصویر برند تسلا تغییر زیادی نکرده است. لوگوی تسلا توسط RO Studio

ساخته شده است. این آژانس همچنین به دلیل کار خود بر روی نام تجاری SpaceX شناخته می شود، شرکتی

نیز متعلق به ایلان ماسک است که متخصص در زمینه فضانوردی و پرواز فضایی است.

 

اولین لوگوی تسلا از دو جزء تشکیل شده بود: نام شرکت و یک نشان سپر با نمادی به شکل حرف T که نشان

دهنده نام است. این یک لوگو علامت ترکیبی بود، اگرچه این نشان به تنهایی قابل استفاده بود. تسلا یک لوگوی

آینده نگر و زیبا با جلوه سه بعدی روی سپر به ما ارائه کرد، عنصر محبوبی در لوگوهای دهه قبل. فونت روی سپر

Emblem D نام داشت و در نسخه‌های دیگر دوباره استفاده می‌شد. در برخی از مشتقات لوگو، آرم تسلا قرمز بود.

اما اگر فکر می کنید که نماد تسلا فقط یک T ساده را نشان می دهد، خوب در اشتباهید. برخی تصور کرده‌اند 
که دستگاه تناسلی یک زن یا بینی گربه را نشان می‌دهد. در حقیقت، این نشان دهنده بخشی از یکی از
اختراعات نیکولا تسلا، موتور الکتریکی است. نیکولا تسلا الهام‌بخش اصلی برند این شرکت است. این بدون شک
یکی از جنبه های این برند است که به این شرکت کمک کرده تا در طول سال ها تصویر برند قوی داشته باشد و
از دیگر خودروسازان متمایز شود.
 
لوگوی فعلی تسلا
در سال 2017، تسلا تصمیم گرفت با ایجاد تغییراتی، لوگوی خود را دوباره طراحی کند. این شرکت نام موتورز را
کنار گذاشت و فقط T را به عنوان نماد اصلی و نماد نام تسلا حفظ کرد. این T بسته به اینکه در پس زمینه سفید
یا قرمز باشد به رنگ قرمز یا نقره ای نمایش داده می شد. شایان ذکر است که تسلا تنها شرکتی نیست که در
سال‌های اخیر تصمیم به ساده‌سازی لوگوی خود گرفته است. از آنجایی که روندهای فعلی لوگو حول محور مینیمالیسم
می چرخد، شرکت هایی مانند استارباکس، نیسان یا مسترکارت در آخرین طراحی های خود اجزایی را از لوگوی خود حذف کردند.
همانطور که می بینید، تصویر برند تسلا از زمان آغاز به کار این شرکت تقریباً ثابت مانده است. لوگوی آنها در زمان ایجاد
هنوز آوانگارد بود و سال ها را بدون مشکل پشت سر گذاشت.
 
چگونه برای ایجاد لوگوی خود از لوگوی تسلا الهام بگیریم؟
اگر می‌خواهید لوگویی به اندازه لوگوی تسلا ایجاد کنید، باید ساده، معرف و بی‌زمان باشد. اما چگونه می توان 
یک لوگوی جاودانه ایجاد کرد؟
 
ابتدا بیایید در مورد رنگ صحبت کنیم. تسلا ترجیح داد عمدتاً سیاه و نقره را با هم ترکیب کند. این رنگ ها نشان 
دهنده ظرافت، کلاسیک یا هماهنگی هستند. آنها با هم به راحتی با تجمل همراه هستند. علاوه بر این، از آنجایی
که این رنگ ها به راحتی قابل تغییر هستند، به راحتی می توان رنگ دیگری را که نشان دهنده شماست اضافه کرد.
در مورد تسلا، آنها قرمز را انتخاب کردند، اما می توانست آبی باشد. قرمز ممکن است نشان دهنده عشق و علاقه
آنها به خودروهای الکتریکی باشد.
 
علاوه بر این، لوگوی سپر یا نشان می‌تواند کمی بیشتر به لوگوی شما اضافه کند. حتی اگر تسلا در نهایت آن را حذف
کرد، برخی از برندها مانند پژو تصمیم گرفتند آن را دوباره به مد برگردانند. این نوع لوگو حضور خاصی را برای برند شما
به ارمغان می آورد. جنبه هایی را در نظر بگیرید که ساده هستند و ارزش های برند شما را نشان می دهند. به یاد داشته
باشید، باید آن را ساده نگه دارید، در غیر این صورت استفاده از لوگوی خود در همه جا دشوار خواهد بود.
 
در پایان، بیایید در مورد اهمیت معنا صحبت کنیم. لوگوی شما باید معنی دار باشد، زیرا نشان دهنده برند، ارزش های 
شما و حتی شماست! لوگوی تسلا نه تنها یک معنا، بلکه دو معنا دارد. اولی با استفاده از حرف اول نام شرکت کاملاً
کلاسیک و پیش پا افتاده است. دومی به خوبی انجام شده است، با استفاده از یک موتور الکتریکی به عنوان پایه‌ای برای
لوگو، که برای برندی است که خودروهای الکتریکی می‌سازد.
 
در خاتمه، اکنون همه چیزهایی را که باید در مورد لوگوی تسلا بدانید، می دانید. سال آینده، این شرکت بیستمین سالگرد
خود را جشن می گیرد و چه کسی می داند، شاید لوگوی جدیدی به ما معرفی شود! اگر احساس می کنید که تصویر برند
فعلی شما دیگر به روز نیست و می خواهید چیزی زیبا و ساده مانند تسلا ایجاد کنید، بهترین نکات ما را برای طراحی مجدد
موفق لوگوی خود بیابید. گاهی اوقات چند تغییر کوچک می تواند همه چیز را تغییر دهد!

 

منبع: https://www.freelogodesign.org/blog/2022/06/04/the-history-and-meaning-of-the-tesla-logo



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

حتما این ضرب المثل را شنیده اید که «لباس زیبا به تأثیرگذاری کمک می کند». اگر قصد دارید یک فروشگاه آنلاین لباس افتتاح کنید، باید کاری بیش از ارائه یک انتخاب گسترده و جذاب از کفش، پوشاک و لوازم جانبی انجام دهید. شما باید یک هویت بصری منحصر به فرد برای برند خود ایجاد کنید.

با معروف ترین لوگوهای پوشاک در این مقاله آشنا شوید.

 

لوگوی لباس

لوگو بخش مهمی از سبک برند شما است. این اولین چیزی است که مشتری می بیند، بنابراین باید از این فرصت استفاده کنید تا تاثیر درستی داشته باشید و برند خود را از بقیه جدا کنید.

 

با لوگوساز آنلاین بیزگو می توانید لوگوی لباس خود را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. با نکات زیر، ساخت لوگو هرگز آسان نبوده است.

 

1. یک لوگوی لباس خوب چگونه به نظر می رسد؟

هر فروشگاهی از لوگوی خود استفاده می کند تا تأثیر مناسبی بر مخاطبان هدف خود بگذارد. شما می توانید هر پیامی مانند "لباس نخبگان" یا "قیمت های مناسب" را به مشتریان خود منتقل کنید. علاوه بر این، یک لوگو می تواند ویژگی هایی مانند کیفیت، سبک، دوام، راحتی و بسیاری موارد دیگر را هدایت کند.

 

مطمئن شوید که علایق و انتظارات مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، یک لوگوی شاد و روشن یک ایده عالی برای یک فروشگاه لباس کودکان است. در عین حال، برای یک فروشگاه آنلاین فروش پوشاک و لوازم جانبی مردانه به سختی مناسب است. هنگام طراحی مفهوم آینده خود، به احساسات و تداعی هایی که محصولات شما برمی انگیزند فکر کنید.

 

2. ایجاد لوگو: روش ها و ابزار

همه چیز به امکانات شما بستگی دارد. شما می توانید به تنهایی یک لوگو طراحی کنید، به یک طراح یا استودیو طراحی سفارش دهید، مناقصه ای برگزار کنید یا از یک سرویس آنلاین تخصصی استفاده کنید.

هر یک از گزینه های بالا مزایا و معایب خود را دارد. اگر در طراحی بد هستید یا وقتتان را تحت فشار قرار می‌دهید، خود را آماده کنید تا به یک طراح یا استودیو طراحی پرداخت کنید. اگر زمان مشکلی نیست، برگزاری مناقصه ممکن است ایده خوبی باشد. با خدمات آنلاین می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. بیایید نحوه استفاده از بیزگو را برای ایجاد یک لوگوی ایده آل برای فروشگاه آنلاین لباس خود توضیح دهیم.
 
3. با یک نماد شروع کنید
لوگوی لباس
نماد شما می تواند مربوط به صنعت مد باشد و ظاهر مردانه یا زنانه را نشان دهد. تصاویر حیوانات ممکن است یک انتخاب عالی برای لباس کودکان و همچنین برای پوشاک و لوازم جانبی بزرگسالان باشد. علاوه بر این، لوگوی شما می‌تواند شامل لوازم جانبی (دستکش، کلاه، کمربند، عینک) یا سایر اقلام کمد لباس باشد. بسیاری از فروشگاه های آنلاین لباس، لوگوهای متنی با فونت های زیبای دست نوشته را ترجیح می دهند.
مشکل اینجاست که تصاویر بالا لوگوی شما را شبیه هر نماد بصری دیگری در صنعت پوشاک می کند. در حالی که پیروی از روندهای محبوب چیز خوبی است، مطمئن شوید که از ایده های تازه استفاده کنید تا لوگوی خود را از بقیه متمایز کنید.
 
حالا بریم سر کار با انتخاب دسته فروشگاه لباس خود در بیزگو شروع کنید.
 
اگر لباس اداری می فروشید، باید دسته «کسب و کار» را امتحان کنید. برای پوشاک کودکان، «خانه، خانواده، کودکان» را انتخاب کنید. برای پوشاک، کفش و لوازم جانبی مد روز، «مد، هنر» را انتخاب کنید.
بیزگو صدها تصویر با کیفیت بالا را به شما ارائه می دهد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اگر نماد مناسب را پیدا نکردید یا اگر شرایط خاصی دارید، باید از کلمات کلیدی برای مشخص کردن درخواست جستجوی خود استفاده کنید.
 
با خیال راحت کلمات کلیدی را به زبان روسی یا انگلیسی وارد کنید. برخی از نمونه‌های کلمات کلیدی عبارتند از: لباس، مرد، زن، مغازه، نام هر اقلام کمد لباس و مواردی از این دست. این کار شما را راحت تر می کند تا دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.
 
 
کلمات کلیدی برای انتخاب نماد: لباس، مرد، کودک، زن، فروشگاه، کمد لباس، شلوار، پیراهن، شلوار، کفش، کمربند
.4. یک رنگ انتخاب کن
 
یک طرح رنگی منظم می تواند اثربخشی لوگوی شما را افزایش دهد، درست مانند یک طرح رنگی نامناسب که می تواند مشتریان بالقوه را دور کند. رنگ این قدرت را دارد که حال و هوای خاصی را ایجاد کند و تداعی های خاصی را برانگیزد. به عنوان مثال، قرمز نماد شور، فعالیت، قدرت، انرژی و عشق است. یافتن بهترین رنگ برای نشان دادن هویت برند شما بسیار مهم است.
 
اما چه رنگ هایی برای صنعت خرید خوب هستند؟ و به طور خاص یک مغازه پوشاک؟ ابتدا رنگ های روشن را در نظر بگیرید که توجه مشتریان را به خود جلب می کند. دوم، مشخص کنید که چه ویژگی هایی کسب و کار شما را مشخص می کند (به پاراگراف 1 مراجعه کنید). در اینجا مفاهیم پشت برخی از درخشان ترین رنگ ها آمده است:
 
قرمز (روشن، پر انرژی، جذاب)؛
صورتی (انتخاب عالی برای لباس کودکان)؛
زرد (رنگ آفتابی مرتبط با شادی، حالات مثبت و انرژی)؛
مشکی (سبک تصفیه شده و ظرافت).
به آرم های رقبای خود نگاهی بیندازید تا راه حل های رنگی موفق برای جایگاه خود را کشف کنید.
مقاله ما را بخوانید تا در مورد پیام های پشت رنگ های مختلف بیشتر بدانید. سعی کنید از لوگوهای چند رنگ خودداری کنید. در صورت نیاز، بیش از دو رنگ منطبق به اضافه سایه آنها استفاده نکنید.
 
7استفاده از kuler.adobe.com را برای ایجاد طرح‌های رنگی هوشمند در نظر بگیرید.
در بیزگو، رنگ مورد نظر خود را با چسباندن کد HEX آن در قسمت مربوطه در حین ویرایش تنظیم کنید.
 
 
یا می توانید از فیلتر رنگ انتخابی خود در مرحله 2 فرآیند طراحی لوگو خود استفاده کنید (روی "تغییر پارامترها" کلیک کنید).
 
 
بهترین رنگ ها برای فروشگاه لباس شما: قرمز، صورتی، زرد، مشکی.
 
5. یک فونت را انتخاب کنید
فونت به اندازه رنگ برای لوگوی شما مهم است. ترکیب لوگو و رنگ بر درک بصری لوگوی شما تأثیر می گذارد. علاوه بر این، تعیین می کند که پیام متنی شما چقدر خوانا و به یاد ماندنی خواهد بود.
 
برای اطلاعات بیشتر، مقاله ما را بررسی کنید "چگونه یک فونت برای لوگوی خود انتخاب کنید". در زیر به معیارهای کلیدی که هنگام انتخاب فونت برای فروشگاه لباس خود باید در نظر داشته باشید تمرکز خواهیم کرد.
 
خوانایی علاوه بر جذابیت بصری، یک فونت باید در زمینه های مختلف (سربرگ وب سایت، صفحه رسانه های اجتماعی، کارت ویزیت، نشان، تی شرت و غیره) به راحتی قابل خواندن باشد.
 
تعادل. یک فونت ضخیم (Garamond، اروپا و غیره) را برای مطابقت با نماد بزرگ انتخاب کنید. اگر لوگوی شما دارای یک نماد کوچک است یا اصلاً هیچ نمادی ندارد، با خیال راحت با فونت های دقیق تر بازی کنید.
 
مراقب عناصر جزئی باشید. در جستجوی یک گزینه عالی، از فونت‌های فانتزی سخت خوان با طومارها و سریف‌های متعدد اجتناب کنید. سوغات، Micra، و فونت های مشابه به خوبی انجام می شود.
 
بیزگو به شما امکان می دهد در حین ویرایش فونت ها و اندازه های مختلف فونت را آزمایش کنید.
 
فونت های بیزگو برای فروشگاه لباس شما: هواپیماها در آسمان شب، رویاهای خاویار، Ageone Serif، Bosanava، Aderson the Secret Service، Fondamento، Decordi.
 
6. با یک قفل بازی کنید
چیدمان عناصر بر نحوه درک مشتریان از لوگوی شما تأثیر می گذارد. مطمئن شوید که فضای کافی بین نماد و متن باقی می‌ماند، اما در این کار زیاده‌روی نکنید، مگر اینکه بخواهید عناصر شما جدا به نظر برسند. با تمرکز بر روی نماد یا متن، به راحتی با قفل بازی کنید.
 
در بیزگو می توانید فاصله بین عناصر را تغییر دهید و همچنین اندازه و چینش آنها را تنظیم کنید.
 
7. آن را بپیچید
همانطور که می بینید، برای ایجاد یک لوگوی هوشمند و جذاب برای فروشگاه آنلاین لباس خود نیازی به مهارت خاصی ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید کمی تخیل و بیزگو است.
 
گام بعدی پس از ایجاد لوگو، ایجاد یک وب سایت و راه اندازی کسب و کارتان است.
 

 



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

شما یک ایده تجاری عالی دارید که می تواند در قالب محصولات یا خدمات منحصر به فرد، آنچه را که مصرف

کنندگان می خواهند ارائه دهد. همچنین، شما بودجه بسیار مورد نیاز را در محل قرار داده اید و تیم را وارد

کرده اید. اما این هنوز برای جلب توجه کسب و کار جدید شما کافی نیست.

 

در میان چیزهای دیگر، شما باید اولین تأثیر ماندگاری را روی مخاطبان هدف خود در جایگاه خود ایجاد کنید.

لوگوی شما بزرگترین هویت بصری شرکت جدید شماست که مردم در همه جا خواهند دید.

 

لوگو بر روی محصولات یا خدمات، کارت‌های ویزیت، وب‌سایت‌ها، بروشورها، بروشورها و بسیاری دیگر از

کمپین‌های بازاریابی و محصولات تبلیغاتی شما خواهد بود. این امر باعث می شود که لوگوهای استارتاپ

عناصر مهمی برای رقابت خوب در دنیای تجارت باشند.

 

اما هر لوگویی که به طور تصادفی کشیده شود کار نخواهد کرد. این باید یک طرح کاملاً سنجیده باشد که

ارزش ها، پیام و شخصیت استارتاپ شما را به نمایش بگذارد.

برای آموزش طراحی لوگو با آیفون کلیک کنید.

 

در اینجا برخی از جنبه های کلیدی لوگوهای استارتاپ وجود دارد که باید قبل از شروع به طراحی لوگوی خود در نظر بگیرید.

چرا استارتاپ شما به لوگو نیاز دارد؟

یک استارتاپ به طرق مختلف از طراحی لوگوی سنجیده سود می برد.

 

در اینجا برخی از دلایل کلیدی وجود دارد که چرا کسب و کار تازه راه اندازی شده شما باید یک لوگوی عالی داشته باشد

01. ایجاد یک تاثیر عالی

افراد و مخاطبان هدف زیادی استارتاپ شما را نمی شناسند. بنابراین، تأثیر گذاشتن بر هر کسی که از وب

سایت یا فروشگاه فیزیکی شما بازدید می کند ضروری است. آنها باید لوگوی شما را ببینند، از طراحی آن

قدردانی کنند و درک مثبتی از محصولات شما داشته باشند.

ما به طور کلی شنیده ایم که اولین برداشت، آخرین برداشت نیز هست. این بدان معنی است که همه ما 
برای مدت طولانی این برداشت ها را به همراه داریم و بر اساس آنچه که در ابتدا درباره تجارت، محصولات
یا خدمات فکر می کردیم، تصمیم می گیریم.
بنابراین اهمیت لوگویی را که می تواند با طراحی منحصر به فرد و ساده خود فوراً بر مخاطبان شما تأثیر بگذارد نادیده نگیرید.
در اینجا با لوگو مسکات بیشتر آشنا شوید.
 
02. ایجاد اعتماد و یک پایگاه مشتری وفادار
این تأثیری بر ذهن و حواس طراحی نامتقارن است. اگر استارت آپ شما دارای لوگو باشد، می توانید انتظار
داشته باشید که مردم به آنچه ارائه می دهید اعتماد کنند. ما طراحی خوب را با کیفیت مرتبط می‌دانیم.
به همین دلیل است که بازاریابان استراتژی های جدیدی را برای به دست آوردن قلب و ذهن مردم در طول
سال ها ارائه کرده اند. همچنین مبنایی برای تبدیل آنها به مشتریان وفادار است. لوگوهای استارت آپی که
به خوبی طراحی شده اند می توانند به جلب اعتماد مشتریان کمک کنند.
03. هویت و شخصیت برند خود را ایجاد کنید
طراحی لوگوی چشم نواز برای استارتاپ شما کمک بزرگی در راه اندازی کسب و کار شما خواهد بود. چنین 
لوگویی به هویت برند یک استارتاپ تبدیل می شود زیرا همه جا روی محصولات یا خدمات و همه استراتژی
های تبلیغاتی و بازاریابی وجود دارد.
لوگوی استارتاپ شما در همه جا وجود دارد. بنابراین، هویت شما برای کسب و کار خواهد بود. مردم لوگو را 
با هر کسب و کاری که ارائه دهید شناسایی می کنند. اگر طراحی لوگو عالی باشد، تأثیر مثبتی بر کسب
و کار شما خواهد داشت.
 
04. پیام برند خود را برسانید
به عنوان یک استارتاپ، دوست دارید پیامی برای مشتریان هدف خود داشته باشید. پیام برند با هدف ترغیب
مشتریان به خرید از استارتاپ شما است. بنابراین، یک شعار یا شعار در لوگوی شما پیام آن است.
پیام برند به مشتریان دلیلی برای خرید محصولات یا خدمات شما می دهد. وقتی یک شعار یا شعار زیر لوگوی 
استارت‌آپ به خوبی پیش می‌رود، به مصرف‌کنندگان می‌گوید که چرا باید پیشنهادات استارت‌آپ شما را امتحان کنند.
 
یک لوگو باید چگونه باشد؟
قبل از اینکه بخواهید لوگوی استارت آپ خود را ایجاد کنید، به برخی از لوگوهای جهانی نگاهی بیندازید و ببینید 
چه ویژگی های مشترکی دارند. پس از تجزیه و تحلیل اینکه آرم های برندهای معروف چگونه به نظر می رسند و
چرا برجسته می شوند، می توان گفت که آنها طرح های منحصر به فردی هستند. همه آنها چشمگیر هستند و
بلافاصله توجه ما را به خود جلب می کنند.
 
لوگوهای استارت آپی باید طرح های چشمگیر و به یاد ماندنی به نظر برسند تا اثری ماندگار و به یاد ماندنی در ذهن
بینندگان بگذارند. فقط چنین لوگوهایی می توانند به مردم کمک کنند تا فوراً کسب و کار شما را به خاطر بیاورند. چنین
طرح‌های به یاد ماندنی از نظر زیبایی‌شناسی نیز مورد پسند و قدردانی قرار می‌گیرند، که باعث می‌شود مردم کسب‌وکار شما را دوست داشته باشند.
 
باید پیام و شخصیت برند شما را با یک لوگو منتقل کند. از آنجایی که لوگو در همه جای محصولات یا خدمات و کمپین 
های بازاریابی شما وجود دارد، حاوی ارزش ها و پیام شما خواهد بود. وجود لوگو سیگنال های مناسبی را در مورد کسب و کار جدید شما ارسال می کند.
 
این نکات را برای ایجاد یک لوگوی نوآورانه استارت آپ در نظر بگیرید
01. نوع مناسب لوگو را انتخاب کنید
اولین تصمیمی که باید بگیرید در مورد نوع لوگویی است که استارتاپ شما باید انتخاب کند. عمدتاً دو نوع لوگو وجود دارد - لوگومارک و لوگوتایپ.
 
لوگومارک فقط شامل یک نماد است و معمولاً هیچ عنصر دیگری ندارد. به عنوان مثال، لوگوی تیک یا swoosh نایک
یک لوگومارک است. برای نشان دادن نام تجاری نایک، فقط یک سوش کافی است. به طور مشابه، شرکت رویال
داچ شل در زمینه اکتشاف، تولید و پالایش نفت فعالیت می کند. اما لوگوی شرکت آن پوسته ای به رنگ قرمز
و زرد است که نمادی از تجارت شرکت است.
 
نشان‌ها
از سوی دیگر، لوگوتایپ حاوی نام کامل یک شرکت یا حروف اول آن است. بنابراین، این یک لوگو مبتنی بر تایپوگرافی 
است. از نمونه های معروف لوگوتایپ می توان به آرم های eBay، Google، Coca-Cola، Yahoo و Pinterest اشاره کرد.
لوگوتایپ ها
سپس، لوگوهای ترکیبی وجود دارند که هر دو ویژگی لوگومارک و لوگوتایپ را ترکیب می کنند. لوگوهای Microsoft، 
Lacoste، Lay’s و BurgerKing نمونه های شناخته شده ای از لوگوهای ترکیبی هستند.
 
لوگوتایپ ها
 
لوگوهای ترکیبی
لوگوهای ترکیبی راه اندازی
 
استارتاپ شما کدام نوع را باید انتخاب کند؟
از آنجایی که شرکت شما یک استارتاپ است که افراد زیادی درباره آن نمی دانند، یک لوگو تایپ انتخاب ایده آلی
خواهد بود. شما می توانید نام کامل شرکت خود را بنویسید تا لوگو به خودی خود تبدیل به تصویری برای تبلیغ
نام تجاری شما شود. نیازی به صرف زمان و هزینه اضافی برای تبلیغ نام کسب و کار استارتاپ خود نیست. چنین
لوگوهای راه اندازی به صرفه جویی در هزینه در بازاریابی نیز کمک می کند.
 
همچنین می توانید به دنبال لوگوی ترکیبی باشید که نمادی را که دوست دارید و نام تجاری شما را ترکیب می کند.
پس از چند سال، زمانی که کسب و کار شما به خوبی شناخته شد، می توانید نماد را حفظ کرده و نام استارت آپ
را حذف کنید تا لوگو از نظر زیبایی شناسی بیشتر شود.
 
بنابراین، هنگام استفاده از یک سازنده آرم استارتاپ، ابتدا در مورد نوع لوگو تصمیم بگیرید. که بعدا کار طراحی را
بسیار آسان تر می کند.
 
02. لوگو را در اطراف طاقچه خود طراحی کنید
هنگام طراحی لوگوی استارتاپ خود فقط به کسب و کار و صنعت خود توجه نکنید. برای اینکه دقیقاً به مخاطبان 
هدف خود برسید، با توجه به جایگاه خود طراحی کنید. شما در بازار شروع کردید تا برخی از مسائل خاص را با
ارائه محصولات یا خدمات حل کنید.
به یاد داشته باشید که تجارت و صنعت شما یک اصطلاح گسترده تر است که شامل صدها کسب و کار دیگر می
شود که هیچ ارتباطی با هدف خاص یک استارتاپ ندارند.
 
مشکلات محصول یا خدمات شما چیست؟ این را در هنگام ایجاد لوگوی استارت آپ در نظر داشته باشید. 
طراحی آن باید آن راه حل را به مخاطبان شما منتقل کند. این به این معنی است که طراحی باید حول طاقچه شما بچرخد.
03. مخاطبان خود را هدف قرار دهید
هنگام طراحی لوگوی نوآورانه استارتاپ، جایگاه شما باید در مرکز همه چیز باشد. اما مشتری را نیز در نظر
بگیرید که احتمالاً محصول یا خدمات شما را می‌خرد. لوگو را به گونه ای طراحی کنید که آن شخص خاص را از بازار درگیر کند.
 
مخاطب خود را هدف قرار دهید
 
بنابراین، شما باید تصویر واضحی از اینکه آن مشتری دقیقاً برای استارتاپ شما چه کسی است داشته باشید. 
با در نظر گرفتن پیشینه اجتماعی، مالی و فیزیکی مشتری، تصویری از مشتری بکشید. مشتری ایده آل شما
جوان است یا میانسال؟ فرد دارای چه زمینه های اجتماعی و تحصیلی است؟ به چنین سوالاتی پاسخ دهید
تا به شخصیت مشتری برسید. سپس، عناصر طراحی خود را انتخاب کنید که مشتری بتواند آن مخاطب را نمایندگی کند.
 
04. طرح هایی برای ایده های لوگو بکشید
مانند استارتاپ نوآورانه شما، لوگوی نوآورانه استارتاپ شما باید یک ایده طراحی منحصر به فرد باشد. به این معنی
است که هیچ لوگوی رقیب دیگری از جایگاه شما و جاهای دیگر نباید شبیه طراحی لوگوی شما باشد. اما طراحی
یک لوگوی منحصر به فرد آسان نیست.
یکی از راه های اثبات شده برای داشتن یک ایده لوگوی متمایز این است که تا حد امکان طرح های مدادی از آرم های
استارت آپ بکشید. شما باید به سرعت تمام ایده‌های متفاوتی را که ذهن خلاقتان تولید می‌کند، خالی کنید و در
عین حال به آرم‌های جایگاه، مشتری ایده‌آل و رقبا پاسخ دهید.
 
سپس، از میان طرح‌هایی که برای راه‌اندازی خود مناسب می‌دانید، یکی را انتخاب کنید. با استفاده از یک سیستم 
شبکه و سایر نرم افزارهای طراحی، می توانید طرح را توسعه دهید تا آن را به یک لوگوی حرفه ای طراحی شده تجاری تبدیل کنید.
 
منبع: https://www.designhill.com/design-blog/your-one-only-guide-to-create-innovative-startup-logos/

.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

راه اندازی یک کسب و کار پایان نامه نویسی و ایجاد یک وب سایت برای برند خود کافی نیست. این شما را به

هیچ وجه متمایز نمی کند زیرا صدها سرویس پایان نامه نویسی دیگر وجود دارد که دانشجویان قبلاً از آنها استفاده

می کنند. بنابراین شما در حال راه اندازی کسب و کار خود در یک بازار رقابتی و احتمالاً اشباع شده هستید. شما

به چیزی نیاز دارید که به شما کمک کند تا بیشتر دیده شوید و افراد بیشتری را جذب کنید. این چیزی است که از

لوگوی برند خود دریافت می کنید.

شما می توانید برای ساخت لوگو آنلاین از بیزگو کمک بگیرید.

بسیاری از مردم آنقدر که باید به لوگوها توجه نمی کنند، که این ضرر آنهاست. لوگوی شما هویت برند شماست. این

چیزی است که مردم می بینند و هنگام صحبت در مورد برند شما به ذهن آنها می رسد. لوگوی شما می تواند تعیین

کننده موفقیت یا شکست برند شما در بازار باشد. به همین دلیل است که هنگام ساخت لوگوی ایده آل برای وب سایت

نگارش پایان نامه خود باید توجه بیشتری داشته باشید. اگر به اندازه کافی طراح خوب نیستید یا چیزی در مورد طراحی

نمی دانید، بهترین کار این است که اجازه دهید یک متخصص کار را انجام دهد. با این حال، شما نباید همه چیز را در اختیار آنها بگذارید.

 

لوگوی شما نشان دهنده برند خدمات یا محصول شما است. بنابراین نمی‌توانید آن را کاملاً به کسی بسپارید که پیشنهاد

شما را نمی‌فهمد، حداقل نه به اندازه شما. به همین دلیل است که باید یک لوگوی ایده آل برای وب سایت خود ایجاد یا انتخاب کنید.

 

هنگام ایجاد بهترین لوگو برای کسب و کار نوشتن پایان نامه خود باید به موارد خاصی توجه داشته باشید و برخی از این موارد

در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

برای خواندن درباره لوگو برندهای معروف لباس اینجا کلیک کنید.

 

1) استفاده از لوگو

 

با توجه به چندین سرویس پایان نامه نویسی، یکی از موارد مهمی که در انتخاب لوگوی وب سایت پایان نامه نویسی باید در

نظر گرفته شود، نحوه استفاده از لوگو است. استفاده از لوگوی شما برای تعیین نحوه ایجاد آن بسیار مفید است. به عنوان

مثال، اگر یکی برای چاپ تمام رنگی لوازم التحریر طراحی شده باشد، در حالی که دیگری برای چاپ تی شرت و لیوان قهوه

طراحی شده باشد، نمی توان دو نشان تجاری را به یک شکل ایجاد کرد. استفاده متفاوت آنها را متمایز می کند.

 

بسیاری از شرکت ها تمایل دارند بیش از یک بار از لوگوی خود استفاده کنند. این بدان معناست که هرچه کاربردهای لوگوی

برند بیشتر باشد، نسخه های بیشتری ساخته می شود که هزینه طراحی را افزایش می دهد. بنابراین شما باید کاربردهای

مختلف لوگوی برند خود را بشناسید و طراح را همراه با این اطلاعات همراه داشته باشید تا بر اساس استفاده شما یک لوگوی ایده آل ایجاد کنند.

 

2) فونت را در نظر بگیرید

بسته به نوع برند و لحن/صدای برندی که می‌سازید، فونت‌های ممکن مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای برند خود در نظر
بگیرید. نوع هاله ای که می خواهید مخاطبان در اطراف برند شما داشته باشند نیز می تواند به تعیین فونت ایده آل برای ایجاد
لوگوی شما کمک کند. به عنوان مثال، اگر برند شما ظاهری حرفه ای یا رسمی دارد، فونت هایی مانند Calibri یا Times New Roman عالی هستند.
 
تایپوگرافی بخش مهمی از طراحی لوگوی شماست، زیرا به ارتباط شخصیت برند شما با مخاطبان نیز کمک می کند، بنابراین 
باید فونت های خود را به درستی انتخاب کنید.
 
3) سبک تصویر
 
لوگوی شما نماینده شرکت شماست. مشتریان بالقوه می توانند اطلاعات خاصی در مورد کسب و کار شما از ظاهر لوگوی شما
تعیین کنند. بنابراین باید مطمئن شوید که نشان دهنده مناسبی از برند شما است. اگر سبک اشتباهی را انتخاب کنید، ممکن
است اعتبار شما را در مقابل مخاطبان بالقوه از بین ببرد و حتی فرصتی برای اثبات خود به آنها نخواهید داشت. به همین ترتیب،
سبک لوگوی مناسب می تواند تضمین کند که مشتریان بیشتری نسبت به آنچه تصور می کردید به دست آورید. به همین دلیل
است که سبک هنگام ایجاد یک لوگو مهم است. هنگام انتخاب سبک تصویر خود، مشخصات مشتری و فلسفه شرکت خود را
در نظر بگیرید. آنها باید همسو شوند.
 
4) درخواست تجدید نظر در لوگو
 
با توجه به کمک انتساب، لوگوی برند شما به اندازه نام برند مهم است زیرا تا زمانی که کسب و کار شما وجود دارد به وجود 
خود ادامه می دهد. با در نظر گرفتن این طرز فکر از ماندگاری، باید مطمئن شوید که لوگو قبل از انتخاب یا رضایت به آن جذاب
است. ممکن است بعد از چند سال نیاز به به روز رسانی لوگو را احساس کنید، اما احساس اولیه از لوگوی شما همیشه باید
یکسان باشد. مردم با لوگوی برند شما شناسایی می شوند و اگر نتوانید لوگوی جذابی ارائه دهید، آنطور که انتظار دارید در
بازار موفق نخواهید بود.
 
5) منحصر به فرد بودن
 
نکته در ایجاد یک لوگوی ایده‌آل این است که به شما کمک می‌کند در یک بازار اشباع شده متمایز شوید، بنابراین نمی‌توانید
لوگوی مشابه لوگوی رقیب داشته باشید. لوگوی شما باید منحصر به فرد و برای برند شما اصیل باشد تا وقتی مردم آن را
می بینند، شکی در دیدن برند شما وجود نداشته باشد. افزودن منحصر به فرد بودن و جذابیت به لوگوی شما دستور موفقیت است.
 
نتیجه
لوگوی شما بخش مهمی از برند شماست، بنابراین هنگام انتخاب یک لوگوی ایده‌آل برای وب‌سایت نگارش پایان نامه خود باید
به نکات زیادی توجه کنید. این مقاله به پنج مورد از آنها می پردازد.

 



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

در مقاله قبل با 3 نوع و سبک طراحی لوگو آشنا شدیم. امروز نیز قصد داریم در ادامه این مقاله به بررسی باقی سبک های طراحی لوگو، مزایا و معایب هریک بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید. در ضمن اگر به دنبال سایت طراحی لوگو آنلاین هستید حتما بیزگو (https://bizgo.ir/) را امتحان کنید.

 
4. علائم تصویری یا نمادهای لوگو
لوگوهای تصویری آرم های مبتنی بر نماد هستند و محبوب ترین در بین همه هستند. 
این لوگوها نماد نام تجاری از طریق یک شخصیت به راحتی قابل تشخیص هستند.
 به عنوان مثال می توان به اپل، توییتر و غیره اشاره کرد.
 
الف. چه زمانی از نشان‌واره علامت‌گذاری تصویری استفاده کنیم؟
این نوع لوگوها برای برندهایی که در یک محصول/خدمت تخصص دارند، انتخاب مفیدی
 است که می توانند با یک نماد آن را نشان دهند. همچنین، اگر نام تجاری شما یک 
شی واقعی است، می توانید برای ایجاد لوگو به آن شی مراجعه کنید.
 
ب. چگونه از لوگوهای علامت گذاری تصویری استفاده کنیم؟
نماد مناسب را انتخاب کنید
انتخاب نماد مناسب باید هدف اصلی شما باشد. مطمئن شوید که نشان دادن
 برند شما دقیق است. سوال بپرسید، اگر می خواهید لوگویی نماد نام شما
 باشد؟ آیا لوگوی شما باید معنای عمیقی را بیان کند؟ آیا سعی می کنید 
از طریق آن احساساتی را القا کنید؟ هنگامی که پاسخ ها را پیدا کردید، انتخاب 
نماد مناسب آسان می شود. علاوه بر این، اگر برند یا محصول شما حول آنها 
می چرخد، از اشیاء واقعی الهام بگیرید. همچنین می توانید به داستان های 
طراحی لوگو برندهای معروف با استفاده از علائم تصویری مراجعه کنید.
نام شرکت خود را وارد کنید
اگر در بازار مبتدی هستید، باید نام خود را در زیر نماد قرار دهید. این به 
بینندگان این امکان را می دهد که بدانند شما کی هستید و در واقع چه 
کاری انجام می دهید.
به سراغ نمادهایی بروید که ماندگار هستند
از انتخاب نمادهای مد روز برای لوگوی خود اجتناب کنید زیرا در مدت کوتاهی
 منسوخ می شوند. در عوض، نمادهایی را انتخاب کنید که بی زمانی را ارائه
 می دهند و تأثیر معناداری بر بیننده ایجاد می کنند.
با تفاوت آرم و لوگو در این مقاله آشنا شوید.
C. جوانب مثبت
لوگوهای تصویری ظاهری ساده، تمیز و قابل درک دارند.
آنها به شما اجازه می دهند پیام برند خود را فقط از طریق یک تصویر منتقل کنید.
اینها بر اساس اندازه های مختلف مواد بازاریابی به راحتی قابل مقیاس هستند.
هنگامی که شما شناخته شدید، می توانید از تصویر به تنهایی برای نشان دادن
 نام تجاری استفاده کنید.
د. منفی
گاهی اوقات، انتخاب تصویر عالی که بهترین برند را توصیف می کند، دشوار می شود.
اگر لوگوی تصویری یک برند از یک علامت کلمه جدا شود، تشخیص آن ممکن است سخت باشد.
اگر یک برند جدید هستید، انتخاب یک لوگوی تصویری ایده خوبی نیست. 
این به این دلیل است که ممکن است هنوز یک پایگاه مخاطب قوی نداشته
 باشید که شما را از طریق لوگوی خود بشناسد.
5. انتزاعی
لوگوهای انتزاعی نیز آرم های مبتنی بر نماد هستند، اما نشانه تحت اللفظی
 ندارند. اینها اشکال هندسی مفهومی هستند که برای نمایش یک ایده به
 جای یک پیام مستقیم سفارشی ساخته شده اند. این نوع لوگوها گاهی
 اوقات از اشیاء واقعی الهام گرفته می شوند که به شکل غیرواقعی توسعه 
یافته اند. به عنوان مثال می توان به نایک، Airbnb، آدیداس و غیره اشاره کرد.
 
الف. زمان استفاده از لوگوهای انتزاعی
برندهایی که در بخش‌های مختلف کار می‌کنند، یا مبتنی بر خدمات یا مبتنی
 بر فناوری هستند، می‌توانند از یک لوگوی انتزاعی به خوبی برنامه‌ریزی شده 
استفاده کنند. کسب‌وکارهای جهانی که برچسب‌هایشان به زبان‌های مختلف
 قابل درک نیست نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.
 
ب. نحوه استفاده از لوگوهای انتزاعی
ارزش های برند خود را بشناسید
ارزش های برند خود را درک کنید و فرم های هندسی را جستجو کنید که
 با آنها طنین انداز شود. اگر اشکال شما ارزش های برند را تداعی نکند، 
لوگوی شما برای مخاطب بی معنی خواهد بود.
روی جزئیات تمرکز کنید
جزئیات یک لوگوی انتزاعی باید واضح باشد تا پیامی واضح را منتقل کند. 
از این رو، مطمئن شوید که لوگوی شما شکلی ایجاد نمی کند که به اندازه
 کافی مبهم باشد که بینندگان آن را بفهمند و به خاطر بسپارند.
جنبه چاپ را در نظر بگیرید
در مورد برندینگ به چاپ لوگو توجه کنید. چاپ لوگوهایی با جزئیات پیچیده
 دشوار است، قیمت بالایی دارند و در صورت مقیاس بندی ظاهری غیرحرفه ای
 به شما می دهند. برای جلوگیری از اشتباهاتی مانند این می توانید با یک 
شرکت طراحی لوگو حرفه ای مشورت کنید.
C. جوانب مثبت
لوگوهای انتزاعی در نوع خود بی نظیر هستند که به شما کمک می کند از رقبا متمایز شوید.
شانس کمتری برای دریافت لوگوی انتزاعی کپی شده توسط دیگران وجود دارد.
د. منفی
بر خلاف انواع مختلف طراحی لوگو، لوگوهای انتزاعی می توانند به راحتی بیننده را گیج کنند.
اگر تنها از یک لوگوی انتزاعی استفاده کنند، برندهای جدید ممکن است 
برای انتقال ارزش های خود مشکل پیدا کنند.
از آنجایی که فضای زیادی برای آزمایش وجود دارد، ممکن است اهداف طراحی برند منحرف شود.
6. لوگو ترکیبی
همانطور که از نام آن پیداست، لوگو علامت ترکیبی ترکیبی از انواع مختلف 
لوگوها است. در اینجا کلمات و تصاویر با هم برای ایجاد یک طراحی منحصر
 به فرد استفاده می شود. به عنوان مثال می توان به پیتزا هات، داو، پوما،
 برگر کینگ و غیره اشاره کرد.
 
الف. زمان استفاده از لوگو ترکیبی
کسب‌وکارهای جدید می‌توانند لوگوهای ترکیبی را انتخاب کنند، زیرا هم
 نمادها و هم نام شرکت‌ها را شامل می‌شوند. همچنین، برندهایی که
 انتخاب نوع خاصی از لوگو برایشان مشکل است، می‌توانند با ترکیبی 
از انواع لوگوها همراه شوند. حتی برای کسانی که فکر می کنند نماد 
در لوگوی آنها به کلمات همراه نیاز دارد تا ایده را روشن کند، انتخاب خوبی است.
 
ب. نحوه استفاده از علامت ترکیبی
نماد/تصویر مناسب را انتخاب کنید
نمادی را انتخاب کنید که صادقانه ارزش برند را نشان دهد و پیام آن را 
منتقل کند. همچنین، ممکن است بخواهید از نماد فقط بعد از آن استفاده 
کنید، بنابراین مطمئن شوید که به خودی خود کامل است.
اندازه نماد و متن را تعیین کنید
مطمئن شوید که نماد و متن همراه آن از نظر اندازه خیلی بزرگ یا کوچک 
نباشد. همچنین، اطمینان حاصل کنید که تمام عناصر در مرکز قرار دارند.
قرار دادن صحیح عناصر
قرار دادن متن و نماد به صورت پهلو به پهلو، بالا و پایین یا یکپارچه باید به درستی انجام شود.
فاصله مناسب بین عناصر
فاصله بین نماد و نام شرکت باید متعادل باشد. عناصر با فاصله زیاد یا 
خیلی کم ظاهری غیرحرفه ای می دهند.
C. جوانب مثبت
لوگوهای ترکیبی همه کاره هستند.
آنها برای کسب و کارهای جدیدی که می خواهند هویتی سریع بسازند بهترین کار را دارند.
برندهایی که از ترکیب استفاده می کنند به راحتی می توانند نشان تجاری خود را نشان دهند.
برندهای معتبر می توانند از مزایای استفاده از نمادهای لوگو صرفاً و بدون نام تجاری بهره مند شوند.
د. منفی
این لوگوها برای برندهایی که به دنبال طرح های مینیمالیستی هستند مناسب نیستند.
 

 



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

لوگوی مدرسه چیزی بیش از چیزی است که در هنگام ورود به ساختمان روی همه چیز یا

نقطه کانونی نشان داده شود. این نماد چیزی است که شما برای آن ایستاده اید. نام تجاری

چیزی نیست که منطقه شما مالک آن است، بلکه درک جامعه شماست.

 

قدمت سفالگران به هزاران سال قبل بر روی سفال هایی که خلق کرده بودند، نشان می دادند.

با گذشت زمان، مردم به کیفیت سفال خود پی بردند و بر اساس علامت گذاری به دنبال سفالگر

بودند. این به برندسازی آنگونه که ما می شناسیم تبدیل شد. فرصتی برای ایجاد علامتی برای

منطقه مدرسه شما وجود دارد که به بهترین وجه کیفیت موسسه شما را منعکس می کند.

با بیزگو می توانید طراحی آنلاین لوگو را تجربه کنید.

متأسفانه مناطق مدرسه همیشه در این زمینه برتر نبوده اند. اگرچه بسیاری از ولسوالی‌ها به

دستاوردها و تعهد خود افتخار می‌کنند، لوگوی آن‌ها با برنده شدن جایزه فاصله زیادی دارد. مسابقه

لوگو که از دانش‌آموزان دبیرستان می‌خواهد تا ایده‌های خود را ارائه دهند، ممکن است یک تجربه

یادگیری عالی باشد، اما ممکن است به خوبی به منطقه خدمت نکرده باشد.

 

از سوی دیگر، برخی از ولسوالی ها این کار را به درستی انجام می دهند. داشتن یک لوگوی عالی

یک چیز است، اما داشتن یک استراتژی در پشت آن چیز دیگری است. آنچه را که اخیراً یکی از مدارس

منطقه غرب میانه انجام داده است، بررسی کنید. سوزان روتنبرگ، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی

جامعه در منطقه مدرسه متروپولیتن شهر دکاتور (ایندیاناپولیس)، تیمی را گردآوری کرد، همانطور که

او توضیح داد "مطالب زیادی" جمع آوری کرد و میشل نادرر حرفه ای طراحی را استخدام کرد تا نه یکی بلکه دو لوگو

 

یکی به عنوان آرم رسمی منطقه عمل می کند. لوگوی دوم - لوگوی "Decatur Proud" - که با لوگوی

رسمی ادغام شده است، یک نسخه شیک‌تر است که مدارس منفرد در ناحیه نه مدرسه‌ای برای پوشیدن

روح، تبلیغات و هدایا از آن استفاده می‌کنند. آرم "Decatur Proud" به عنوان نقطه تجمع برند برای منطقه

عمل می کند. وب‌سایت مدرسه (www.decaturproud.org) و سایر ارتباطات با علامت جالب نامگذاری

شده‌اند، و سرپرست دکتر متیو جی. پروسیسکی حتی از آن به عنوان نقطه تجمع در یک پیام ویدیویی

در theMSD صفحه اصلی منطقه Decatur S استفاده می‌کند.

 

معمول است که ولسوالی ها لوگوهای غیرحرفه ای طراحی شده و منابع مناسب را اختصاص نمی دهند.

نتیجه نهایی می تواند باعث قطع ارتباط با آنچه ناحیه شما است ایجاد کند. لوگو یک دارایی منطقه است

و می تواند هر چیزی را که نشان می دهد پشتیبانی کند.

همچنین مهم است که لوگوی شما با تمام رسانه ها و کانال های امروزی به خوبی بازی کند. برای هر
دو کاغذ سیاه و سفید و کپی سخت که با دانش آموزان یا وب سایت منطقه مدرسه شما به خانه ارسال
می شود، آرم مدرسه شما باید واضح و ثابت باشد. طراحی لوگوی محله مدرسه محکم که می تواند به
طور موثر در همه چیز اعمال شود، می تواند تداوم برند مدرسه خود را تضمین کند.
 
در حالی که ممکن است نتوانید طراح برتر را برای ایجاد یک لوگوی عالی استخدام کنید، می توانید به خودتان
آموزش دهید که چه چیزی یک لوگوی عالی را می سازد. شما می توانید از این برای کمک به تصمیم گیری
بهتر و حفظ مسیر در روند طراحی استفاده کنید. من جنبه های یک لوگوی عالی منطقه مدرسه را فهرست کرده ام.
 
1. آن را ساده نگه دارید
ممکن است فکر کنید که یک لوگو باید پیچیده باشد زیرا باید تمام مناطق منطقه شما را نشان دهد. یک طراحی
پیچیده برعکس عمل می کند، به خاطر سپردن آن سخت می شود. اگر از لوگوی اپل به عنوان مثال استفاده
می کنید، متمایز می شود و به خوبی صحبت می کند، اما می توانید محصول اپل را به سرعت تشخیص دهید.
یک لوگوی ساده می تواند در یک نگاه به راحتی قابل درک باشد و تاثیری ماندگار بر جای بگذارد. اشکال و رنگ
های ساده تمام چیزی است که شما نیاز دارید.
 
یکی دیگر از جنبه های مهم یک لوگوی ساده، نحوه بازتولید آن است. لوگوی شما در مکان‌های مختلفی استفاده 
می‌شود، برخی از آنها کنترلی روی کیفیت ندارید. به عنوان مثال، ممکن است لوگوی شما به خوبی در وب سایت
قرار بگیرد، اما شما حتی نمی توانید آن را در پیراهن های چوگان دوزی شده ای که هر کدام 30 دلار خرج کرده اید،
تشخیص دهید. یک لوگوی ساده همیشه به خوبی - گاهی با تنظیمات - به بسیاری از مناطق منتقل می شود.
2. آن را به یاد ماندنی کنید
همه نام منطقه شما را می دانند، اما لوگوی شما باید به راحتی آن را به صورت بصری تشخیص دهد. یک لوگو باید
شلوغی را از بین ببرد و به یاد ماندنی باشد. به یاد ماندنی کردن لوگو به نماد ساده ای نیاز دارد که به بهترین
شکل منطقه مدرسه شما را منعکس کند. برای مثال، اگر به رشد معروف هستید، ممکن است طرحی داشته
باشید که از رنگ هایی مانند سبز استفاده می کند. اگر منطقه ای دارید که بر برتری های دانشگاهی تمرکز دارد،
می توانید از رنگ هایی مانند زرد استفاده کنید که می تواند نماد طلا یا عقل باشد.
 
همچنین سعی کنید ظاهری تمیز و ساده داشته باشید که با وجود دیدن آن برای مدت کوتاهی بتوانید به خاطر 
بسپارید. این هارمونی از اشکال، رنگ ها و حروفی است که شما استفاده می کنید. وقتی درست انجام شود،
زمان بسیار کمی طول می کشد تا کسی لوگو را ببیند و با مدرسه شما ارتباط برقرار کند.
 
3. داستان خود را بگویید
این می‌تواند سخت‌ترین بخش طراحی باشد، اما به لوگو هدف می‌دهد. داستان ممکن است ماموریت، فلسفه 
یا سایر زمینه های کلیدی باشد که منطقه شما را هدایت می کند. یک لوگوی موفق از نمادهای ساده استفاده
می کند و به صورت بصری داستان شما را بیان می کند. به عنوان مثال، اگر داستان شما توسعه را تقویت می کند،
ممکن است یک لوگو دستان یکدیگر را گرفته باشد. یا اگر تمرکز شما بر موفقیت دانش آموز باشد، ممکن است یک
لوگو از نماد یک ستاره استفاده کند. آن داستان هر چه که باشد، لوگوی شما باید آن را به اشتراک بگذارد.
 
پل رند، طراح لوگوی معروف، زمانی گفت: "من خیلی عملی بودم که بخواهم نقاش شوم." من معتقدم منظور او این
است که می تواند داستانی را تعریف کند که در خدمت یک کارکرد باشد. داستانی که انتظارش را دارید
 
هنگام طراحی لوگو برای منطقه خود، مطمئن شوید که یک هدف روشن و درک درستی از آنچه که لوگو باید به آن 
دست یابد ایجاد کنید. این را می توان با گرفتن بازخورد از یک نظرسنجی برای سهامداران انجام داد. مطمئن شوید
که طرح به سؤال اهدافی که ایجاد می کنید پاسخ می دهد.
4. از حداقل رنگ ها استفاده کنید
برای اینکه یک لوگو به یاد ماندنی و برجسته شود، بهتر است از حداقل رنگ ها استفاده کنید. یک لوگو با رنگ های 
زیاد می تواند پیچیده و غیرحرفه ای باشد. با این حال، استثنائاتی برای این قاعده وجود دارد، اما 2-3 رنگ معمولاً بهترین
عملکرد را دارند. من بسیاری از لوگوهای زیبای منطقه را دیده ام که از چندین رنگ برای بیان داستان خود استفاده می
کنند. به عنوان مثال، ممکن است از 4 رنگ برای نشان دادن تنوع استفاده کنید. که یکی از ویژگی های مهم بسیاری
از مناطق مدرسه است.
 
استفاده از رنگ های زیاد نیز می تواند مشکلی در تولید مجدد باشد. اول اینکه بسیاری از رنگ ها می توانند هزینه چاپ
را افزایش دهند. ثانیاً، بسیاری از رنگ ها به نسخه سیاه و سفید ترجمه نمی شوند، که برای بسیاری از موارد مورد نیاز است.
 
5. آن را جاودانه کنید
یک لوگوی عالی منطقه تاریخ ندارد و می تواند آزمایش زمان را تحمل کند. آرم منطقه باید برای طیف وسیعی از مردم -
دانش آموزان، والدین، اساتید، کارکنان و جامعه جذاب باشد. بنابراین، مهم است که مد روز نباشید و با توده ها ارتباط
برقرار کنید. مراقب باشید طرح خود را به شیئی که ممکن است در طول زمان وجود نداشته باشد یا تکامل یابد، گره نزنید.
به عنوان مثال، شما ممکن است نخواهید نمادی از ساختمان خود داشته باشید، منطقه شما ممکن است یک نماد جدید در جاده بسازد.
 
بسیاری از مناطق مدرسه ممکن است یک لوگوی قدیمی داشته باشند که به طور دوره ای در طول سال ها به روز می 
شوند تا با زمان فعلی سازگار شوند. در حالت ایده آل، یک لوگوی خوب نیازی به اصلاح زیاد ندارد، اما این غیر معمول نیست.
بسیاری از شرکت ها و مؤسسات بزرگ با اصلاحات ظریف در طول زمان لوگوی خود را تغییر داده یا به روز می کنند. اگر به
شرکتی مانند «جان دیر» نگاه کنید، آن‌ها لوگو را در طول سال‌ها تکامل داده‌اند، اما همچنان طرح و رنگ‌های اولیه را حفظ کرده‌اند.
نتیجه گیری
یک آرم مدرسه خوب به همان اندازه که هنر است علم است. احتمالاً حتی علم بیشتر، واقعاً. اگر مدرسه شما به 
مدرسه جدید نیاز دارد، با یک متخصص مشورت کنید. اما با اجرای بیش از حد، رنگارنگ و پیچیده لوگویی که داستان
مدرسه شما را تعریف نمی کند، مورد توجه قرار نگیرید.
 
آن را ساده نگه دارید، از کلیشه ها دوری کنید و بر روی یک لوگوی متمایز و به یاد ماندنی که به طور دقیق و هنرمندانه 
مدرسه شما را منعکس می کند، اصرار کنید.

 

منبع: https://www.campussuite.com/blog/5-keys-to-a-great-school-district-logo-design



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من

آیا شما یک حرفه ای یا کارآفرین خلاق هستید؟ لوگو اساسی ترین جنبه هویت برند شما است، بنابراین ایجاد

یک لوگو با کیفیت بالا ضروری است. خوشبختانه، تعداد زیادی برنامه رایگان وجود دارد که می تواند به شما

کمک کند. علاوه بر این، آنها به عنوان ابزاری عالی برای ایجاد پست های رسانه های اجتماعی مارک دار،

پوسترها و سایر مطالب چاپی تبدیل می شوند. اگر جالب به نظر می رسد، در اینجا بهترین برنامه ساخت لوگو برای آیفون و آیپد وجود دارد.

 

1. Canva

اگر به دنبال یک برنامه طراحی گرافیکی همه کاره برای ایجاد لوگوها، پوسترها، پست های رسانه های 
اجتماعی، بروشورها و موارد دیگر با کیفیت بالا هستید، Canva راه حل رایگان نهایی است. بهترین بخش این
است که استفاده از آن ساده است اما نتایج حرفه ای به همراه دارد.
بدون توجه به نیازهای طراحی لوگو شما، تعداد زیادی قالب برای انتخاب در دسترس است که کاملاً قابل تنظیم
هستند. شما می توانید به تعداد زیادی از تصاویر و تصاویر بدون حق چاپ دسترسی داشته باشید که ظاهر
آثار شما را بهبود می بخشد.
 
قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 0.99 دلار شروع می شود)
 
2- Logo Maker
حتی اگر هیچ تجربه طراحی در کنار خود ندارید، Logo Maker به شما کمک می‌کند تا ارزش برند خود را با آرم‌ها و 
نمادهای سفارشی خیره‌کننده تجسم کنید و با آن ارتباط برقرار کنید. این بیش از صد قالب و فونت لوگو کاملاً قابل
ویرایش و قابل تنظیم را ارائه می دهد.
 
می توانید انواع مختلفی از آثار هنری تایپوگرافی، پوسترها و کارت ها را آزمایش کنید. الگوهای زیادی برای انتخاب 
وجود دارد، بنابراین شما هرگز برای ایده‌ها از دست نمی‌دهید. حتی می‌توانید همپوشانی‌ها و فیلترها را اضافه
کنید و این را به یکی از بهترین برنامه‌های طراحی لوگو iOS تبدیل کنید.
قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 1.99 دلار شروع می شود)
 
3- Vista Create
اگر به دنبال ایجاد یک لوگو در سطح استودیو به صورت رایگان هستید، VistaCreate یک انتخاب عالی ارائه می دهد. 
شما می‌توانید از میان هزاران قالب حرفه‌ای، قالب‌های لوگو، و ابعاد برای سفارشی کردن بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.
 
استفاده از این برنامه سازنده لوگو آسان است و دارای هزاران طرح آرم موضوعی، از جمله لوگوهای دایره ای و متحرک برای برند شما است.
 
علاوه بر این، بیش از 50000 شی طراحی، میلیون‌ها تصویر رایگان و تنظیمات تایپوگرافی و فونت متعددی برای آزمایش وجود دارد.
 
در صورت نیاز می توانید لوگوی خود را با فرمت های JPG و PNG دریافت کنید. VistaCreate همچنین امکان طراحی
تقریباً هر چیز دیگری را که ممکن است نیاز داشته باشید، از پست های رسانه های اجتماعی گرفته تا خبرنامه ها
و موارد دیگر را ممکن می سازد. این آن را به یک راه حل یک مرحله ای تبدیل می کند که برای ذهن خلاق ضروری است.
قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 11 دلار شروع می شود)
4- LogoMaker Shop
فروشگاه لوگو ساز شامل انواع طرح های لوگو از ساده تا پیچیده است. دارای دسته بندی های مختلفی مانند گرد، 
قدیمی، دودل، حیوان، انتزاعی، رنگارنگ، دست خط و غیره است.
 
علاوه بر این، هر جنبه از طراحی با توجه به نیازهای سفارشی شما قابل تنظیم است. بیش از 5000 منبع طراحی
فونت، نماد و پس‌زمینه برای ویرایش لوگو و حرفه‌ای و منحصربه‌فرد جلوه دادن آن وجود دارد.
 
قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 1.99 دلار شروع می شود)
 
5- Logo Scopic
شما می توانید از ابزارهای ویرایش پیشرفته و گردش کار یکپارچه برای طراحی همه چیز از حداقل آرم گرفته تا لوگوهای
امضا و آبرنگ و همچنین پست های رسانه های اجتماعی سفارشی استفاده کنید. رابط کاربری تمیز استفاده از آن را لذت بخش می کند.
 
قیمت: رایگان (سالانه Logoscopic Studio – 39.99 دلار)
 
6- Watercolour logo maker
اگر صاحب یک کسب و کار خلاق هستید، این یکی از بهترین برنامه های سازنده لوگو است که باید بررسی کنید. این به شما
امکان می دهد طرح های آبرنگ زیبایی بسازید که از بقیه متمایز است و می تواند مطابق با نیازهای شما شخصی سازی شود.
 
این برنامه با ارائه دسته بندی ها، ایجاد لوگوی شما را آسان و سریع می کند. هنگامی که یک دسته را انتخاب کردید، انگشت
خود را به سمت آن بکشید تا زمانی که سبک لوگویی را پیدا کنید که برای شما جذاب باشد. سپس، می توانید آن را با بافت
ها، فونت ها و تصاویر مختلف ویرایش کنید.
 
قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 2.99 دلار شروع می شود)
 

7- Hatchful

Shopify به طور ویژه این برنامه طراحی لوگو را برای کارآفرینان در حال حرکت طراحی کرده است! این به شما کمک می‌کند 
هویت برند خود را در چند ثانیه بسازید، به لطف ابزارهای ویرایش قدرتمندی که استفاده از آن‌ها آسان است.
 
با پست‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، آگهی‌ها، محتوای وب و موارد دیگر، هم به‌صورت آنلاین و هم آفلاین متمایز شوید
. تعداد زیادی قالب وجود دارد که می توانید با توجه به زیبایی شناسی خود با عناصر حرفه ای متنوع آن ها را سفارشی کنید.
 
قیمت: رایگان (الگوهای پرمیوم لوگو – 7.99 دلار)

 

8- LogoMaker

این سازنده لوگو همچنین به عنوان یک برنامه برای افزودن واترمارک به عکس‌ها، اسکرین شات‌ها یا سایر تصاویری که به صورت
عمومی به اشتراک گذاشته می‌شود، استفاده می‌شود. بیش از 2000 الگوی لوگو برای شخصی سازی بیشتر و فونت های
منحصر به فرد برای تایپوگرافی خیره کننده وجود دارد.
 
علاوه بر این، استفاده از رابط کاربری آسان است و ترکیبات نامحدودی را ارائه می دهد، بنابراین می توانید طرح های منطبق را 
هوشمندانه ایجاد کنید. این امر باعث می‌شود که ایجاد پست‌های جذاب و مارک دار برای رسانه‌های اجتماعی مختلف بسیار
راحت باشد و به همین دلیل است که یکی از برترین برنامه‌های سازنده لوگو است.
 
قیمت: رایگان (Logo Maker Pro – 5.99 دلار)

 

9- Create

در اینجا یک برنامه جامع برای هنرمندان دیجیتال نوپا وجود دارد که می خواهند پروژه های طراحی و طراحی پیچیده را ایجاد و 
به اشتراک بگذارند. این به شما امکان می دهد با گنجینه ای از عکس ها، اشکال، فیلترها و فونت ها بازی کنید.
 
می‌توانید از تکنیک‌های حرفه‌ای مانند مرتب کردن چندین لایه عکس، اضافه کردن پس‌زمینه شفاف، وکتورهای صادراتی و غیره 
استفاده کنید. در این برنامه طراحی لوگوی برتر برای iOS، با دقت طراحی کنید و خلاقیت خود را با بهره‌وری ادغام کنید.
 
قیمت: رایگان (CREATE PRO ماهانه – 3.99 دلار)
 
10- Logo Creator
اگر محصولاتی را می فروشید یا دوست دارید چیزها را از طریق برچسب گذاری سازماندهی کنید، باید این برنامه طراحی آرم
آیفون و آیپد را بررسی کنید. این دارای بیش از 100 قالب قابل تنظیم است که کار کردن با آنها فوق العاده راحت است.
 
با متریال های مختلف طراحی مانند فونت ها، آیکون ها و رنگ ها، متریال های حرفه ای لوگوی شما را منحصر به فرد و نفیس 
تر می کنند. همچنین پالت های رنگی پیش فرض وجود دارد که طراحی شما را حرفه ای طراحی کرده است.
 
قیمت: رایگان (حق بیمه ماهانه – 9.99 دلار)

 

 



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو من
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد